Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Organizacijska kultura v zavarovalnici
Drago Rajbar, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: organizacijska kultura, zavarovalnice, organizacijska klima, uspešnost podjetja, magistrsko delo
Published: 31.08.2020; Views: 1063; Downloads: 77
.pdf Fulltext (1,32 MB)

3.
Zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem reševalnih in drugih prevozov
Seid Avdić, 2020

Abstract: V diplomski nalogi bomo obravnavali zadovoljstvo uporabnikov z reševalnimi (nenujnimi) ter sanitetnimi prevozi v podjetju Meri Impex, d. o. o. Dotaknili se bomo tudi razlik med izvajanjem samega dela v Sloveniji in v tujini (Avstrija, Hrvaška, Nizozemska). Med najbolj razvitimi v Sloveniji je prav prej omenjeno podjetje. Obdelali smo tudi temo virusa z nazivom Sars-CoV-2, zaradi katerega so se v vsaki panogi mnoge stvari spremenile. Podatke smo pridobili s kvalitativno in kvantitativno analizo, ki smo jih izvedli z intervjujem direktorice podjetja, in anketo uporabnikov prevoza. Preko anket smo torej raziskovali, kako so uporabniki zadovoljni z izvedbo samega transporta ter kaj bi po njihovem mnenju pripomoglo k izboljšanju le-tega. Tukaj smo ugotovili, da se pacienti najbolje počutijo, ko so deležni prevoza z vozilom Mercedes-Benz Sprinter. Omejitve z izvedbo anket zaradi virusa so nam vzele predvsem veliko časa za izvedbo le-teh. Z intervjujem direktorice podjetja smo želeli izvedeti, kakšen pogled ima na doseganje večjega zadovoljstva uporabnikov z udobnostjo. S to analizo smo ugotovili, da v omenjenem podjetju upoštevajo predhodne slabe izkušnje z nakupom manj udobnih vozil in opreme in predvsem finance. Direktorico podjetja smo zaradi težje dostopnosti zaradi epidemije težko dobili (sistemizacija dela), zato se je bilo za čas za analizo težko dogovoriti. V tej panogi zdravstva se ljudje različnih starostnih skupin srečujejo s poškodbami in obolenji. Zato sta prav zanje še posebej pomembna udobnost in časovni interval prevoza. Anketirali smo ciljno skupino od 18 do 80 let starosti in skupaj zbrali 51 anketirancev. Rezultati, ki so bili doseženi s pomočjo analiz, so lahko dobri napotki podjetjem pri sistematizaciji svojega dela (manjša ali nova podjetja na trgu). Na samem koncu, pod poglavjem priloge, je priložen primer ankete in intervjujev.
Found in: ključnih besedah
Keywords: uporabniki, reševalni prevozi, sanitetni prevozi, namenska vozila, opremljenost, zavarovalnice, sistemi zavarovanj, COVID19, tujina, diplomske naloge
Published: 13.08.2021; Views: 383; Downloads: 33
.pdf Fulltext (2,15 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top