Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Oblikovanje korporativne identitete : magistrsko delo
Tajda Goričan, 2024, undergraduate thesis

Keywords: celostna grafična podoba, znamčenje, uspešnost, nakupno vedenje, odločanje potrošnikov
Published in ReVIS: 14.01.2025; Views: 153; Downloads: 8
.pdf Full text (3,04 MB)

2.
3.
Vloga copywritinga v znamčenju : diplomska naloga
Sara Sabo, 2024, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, copywriting, znamčenje, identiteta blagovne znamke, umetna inteligenca, tržno komuniciranje
Published in ReVIS: 01.11.2024; Views: 489; Downloads: 9
.pdf Full text (35,60 MB)

4.
5.
6.
Moč strategije znamčenja : preoblikovanje znamk Always in Barcaffe
Lučka Fabijan, 2023, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, strategija, znamčenje, vizualna identitea, oglaševanje, znamka
Published in ReVIS: 31.10.2023; Views: 836; Downloads: 79
.pdf Full text (460,28 MB)

7.
Krepitev znamke na primeru Ojster
Jaka Skubic, 2023, master's thesis

Abstract: Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Keywords: znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Published in ReVIS: 11.10.2023; Views: 1141; Downloads: 35
.pdf Full text (1,51 MB)

8.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Keywords: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Published in ReVIS: 04.07.2023; Views: 853; Downloads: 226
.pdf Full text (1,40 MB)

9.
10.
Search done in 0.5 sec.
Back to top