Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
KREATIVNOST IN INOVACIJE V GVERILSKEM MARKETINGU: KLJUČ DO USPEHA V SODOBNEM POSLOVNEM OKOLJU
Domen Andrejc, 2024, not set

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo vpliv kreativnosti in inovacij v gverilskem marketingu na prepoznavnost in dojemanje blagovnih znamk ter zvestobo potrošnikov v Sloveniji. Skozi analizo intervjujev smo ugotovili, da nenavadni in presenetljivi marketinški pristopi, ki zahtevajo manjše proračune, močno pritegnejo pozornost in povečajo zapomnljivost blagovnih znamk. Inovativne metode, kot so virtualna resničnost in umetniške instalacije, pozitivno vplivajo na percepcijo blagovnih znamk ter spodbujajo zvestobo. Ugotovitve raziskave ponujajo dragocene vpoglede podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prepoznavnost in odnose s potrošniki.
Keywords: gverilski marketing, marketing, Slovenija, inovativnost, kreativnost, dojemanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov.
Published in ReVIS: 17.09.2024; Views: 560; Downloads: 7
.pdf Full text (2,28 MB)

4.
5.
6.
7.
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja : magistrska naloga
Monika Kovačič, 2022, master's thesis

Keywords: potrošniki, zadovoljstvo, zvestoba, podjetje, management znanja
Published in ReVIS: 24.06.2022; Views: 1614; Downloads: 95
.pdf Full text (1,46 MB)

8.
9.
10.
Search done in 0.34 sec.
Back to top