Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza funkcionalnosti informacijskega sistema
Aleksandra Gosar, 2010

Opis: Magistrska naloga proučuje postopek razvoja funkcionalne specifikacije za informacijski sistem podjetja, ki se ukvarja z računalniškim inženiringom. Uporaba dobre in ustrezne informacijske rešitve v podjetju predstavlja njegovo konkurenčno prednost. Vodstvo podjetja zato želi imeti v podjetju enostavno informacijsko rešitev, ki pokriva celotno poslovanje podjetja. V obravnavanem podjetju je bilo ugotovljeno, da informacijska podpora poslovanju ni ustrezna, zato predlagam novo enostavnejšo, učinkovitejšo, funkcionalno prilagojeno informacijsko rešitev pripravljeno posebej za obravnavano podjetje. Izbor funkcionalnosti je bil narejen po modelu FURPS+, ki je znan in uveljavljen v poslovnem svetu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, poslovni procesi, informacijski sistemi, metodologija, ITIL, PRINCE II, EMRIS, ISO 9126, FURPS+, funkcionalna specifikacija
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2973; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (922,31 KB)

2.
Sinhronizacija podatkov v obdobju menjave sistemov za upravljanje storitev informacijskih tehnologij z orodjem ReHub
Žan Potokar, 2017

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: upravljanje storitev informacijskih tehnologij, ITSM, ITIL, BMC Remedy, sinhronizacija podatkov med sistemi, ETL diagram, ReHub
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 2676; Prenosov: 0

3.
Vpeljava spremembe v informacijski sistem v farmacevtski industriji
Franja Kapš, 2018

Opis: V današnjem času so spremembe stalnica. Za uspešno obvladovanje sprememb v informacijskih sistemih je potrebno vzpostaviti formalni in sistematični postopek procesa upravljanja sprememb. Postopek upravljanja sprememb v farmacevtski industriji mora zadostiti vsem predpisanim zakonskim zahtevam, slediti mednarodnim standardom in upoštevati priporočila dobrih praks. V magistrski nalogi smo izdelali dokumentacijsko predlogo vpeljave spremembe v informacijski sistem v farmacevtski industriji na podlagi teoretičnih izhodišč okvira COBIT 5, ITIL, družine standardov ISO/IEC 20000 in zakonodajnih zahtev. Z dokumentacijsko predlogo smo opredelili namen upravljanja sprememb, področje uporabe, ključne izraze, prednosti, vloge in odgovornosti, različne politike, delovanja v primeru odstopanja, opredelili smo dejavnike uspeha, kazalnike uspešnosti ter prikazali delovne procese s pomočjo diagramov poteka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spremembe, upravljanje, informacijski sistemi, COBIT 5, ITIL, ISO, GAMP
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3335; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
Izboljšanje in optimizacija upravljanja IT-storitev v srednje veliki organizaciji z vpeljavo ITSM orodja
Gašper Robida, 2023

Opis: Upravljanje storitev informacijske tehnologije je ključno za učinkovito zagotavljanje informacijskih tehnologij v organizacijah in za dosego poslovnih ciljev. Prinaša prednosti, kot so izboljšana produktivnost, zmanjšanje časov nedelovanja sistemov, večje zadovoljstvo uporabnikov in večja varnost informacijskih sistemov, ter omogoča boljšo usklajenost med informacijsko tehnologijo in poslovnimi potrebami organizacije. Vpeljava ustreznega orodja za upravljanje storitev informacijske tehnologije je za organizacije zelo velikega pomena, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo procesov ter celovit vpogled v delovanje storitev informacijske tehnologije. Pravilna implementacija orodja ITSM omogoča boljšo sledljivost, nadzor in obvladovanje storitev informacijske tehnologije, kar vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju tveganj in izboljšanju poslovnih rezultatov organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijska tehnologija, upravljanje storitev, ITSM, ITIL, procesi, zahtevki, incidenti, Jira
Objavljeno: 06.12.2023; Ogledov: 356; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh