Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 64
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Ubogi oglaševalci : zbirka pesmi in pisem-apelov
Srečo Zakrajšek, 2025, umetniško delo

Opis: Svet oglaševanja je poln kontrastov – na eni strani stoji bleščeč sijaj kreativnih idej, ki nas navdušujejo in prepričujejo, na drugi pa sence resničnosti, v katerih ustvarjalci vsakodnevno lovijo ravnotežje med osebnimi vrednotami, profesionalnimi pritiski in zahtevami trga. Zbirka Ubogi oglaševalci razgrinja to dvojnost skozi otožne in optimistične pesmi ter pisma-apele. Vabi vas, da pogledate preko sijoče površine reklamnega sveta in uzrete ljudi, ki ga soustvarjajo – z vsemi njihovimi občutki, sanjami in stiskami. Naj vas nagovori k razmisleku o odgovornosti vseh nas, ki sprejemamo sporočila oglaševalcev, in k iskanju poti, kjer bo ustvarjalnost zares služila dobremu.
Ključne besede: pesmi, pisma, apeli, oglaševanje, oglaševalci, umetna inteligenca, ChatGPT
Objavljeno v ReVIS: 14.02.2025; Ogledov: 423; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (458,65 KB)

2.
3.
Odnos potrošnikov do spletnega oglaševanja : diplomska naloga
Alenka Novak, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: splet, oglaševanje, potrošniki, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 16.12.2024; Ogledov: 385; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

4.
Odnos potrošnikov do spletnih prodajnih akcij : diplomsko delo
Nataša Volavšek, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje spletne prodaje je eno najbolj razširjenih komunikacijskih orodij na internetu. Spletno nakupovanje kupcem prinaša izjemne koristi, zato se hitro širi po vsem svetovnem trgu. V teoretičnem delu smo iskali tudi razvoj in razsežnosti spletne prodaje, preučili pa smo tudi trende, ki se kažejo v spletni prodaji v prihodnosti. V praktičnem delu pa smo izvedli spletno anketo med uporabniki družbenih omrežij, s katero smo ugotovili odnos slovenskih potrošnikov do spletnih oglaševalskih akcij. V vzorcu je bilo 93 oseb. Anketiranci menijo, da ima spletno oglaševanje pozitiven vpliv na ekonomijo, prav tako pa ga pogosto povezujejo z virom informacij. Anketiranci ne želijo deliti svojih podatkov v povezavi s spletnim oglaševanjem, poleg tega menijo, da je spletno oglaševanje pogosto preveč invazivno. Ugotavljamo, da je treba spremeniti negativen odnos do spletnega oglaševanja na način, da je spletno oglaševanje bolj kredibilno, zabavno in zaupanja vredno. S pomočjo rezultatov raziskav se lahko spletno oglaševanje osredotoči na ciljne skupine, s katerimi je spletno oglaševanje bližje in se izogne skupinam, ki jih spletno oglaševanje ne pritegne.
Ključne besede: potrošniki, oglaševanje, spletne prodajne akcije, spletna prodaja
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 363; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
6.
7.
Etika oglaševanja včeraj, danes, jutri
Barbara Borštnar, 2024, ni določena

Opis: Na kakšen način bodo oglaševalci privabljali kupce, je odvisno tudi od etičnosti menedžmenta organizacije. Da s svojim oglasom ne bi užalili potrošnikov, je potrebno upoštevati etična načela v oglaševanju. V Sloveniji to področje poleg zakonske podlage ureja Slovenski oglaševalski kodeks, ki je osnova pri presojanju posameznih oglasov na Oglaševalskem razsodišču. Vse to je bila osnova za raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti razsežnost etične ozaveščenosti med Slovenci na splošno, na področju oglaševanja in kaj pričakujejo v prihodnosti. Prišli smo do zaključka, da spol, starost in splošna izobrazba ne vplivajo pomembno pri zaznavanju etike in njenih kršitvah v oglasnih sporočilih. Ljudje izkazujejo velik interes za izobraževanje na področju etike, posledica pa je tudi pogostejše opažanje etičnih kršitev. Večina meni, da bo potreben večji poudarek na etiki, saj bi s tem lahko vplivali tako na ravnanje posameznikov, kot tudi na ravnanje medijev in podjetij.
Ključne besede: etika, oglaševanje, etika v oglaševanju, etične kršitve, Slovenija
Objavljeno v ReVIS: 07.09.2024; Ogledov: 652; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

8.
Moč strategije znamčenja : preoblikovanje znamk Always in Barcaffe
Lučka Fabijan, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, strategija, znamčenje, vizualna identitea, oglaševanje, znamka
Objavljeno v ReVIS: 31.10.2023; Ogledov: 1005; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (460,28 MB)

9.
10.
Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Mojca Ahac, 2023, diplomsko delo

Opis: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri. Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost. V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci.
Objavljeno v ReVIS: 14.09.2023; Ogledov: 1078; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (980,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh