Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 657
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vidiki organizacijske klime in njihov vpliv na motivacijo zaposlenih
Larisa Štrancar, 2021

Opis: V diplomskem delu smo predstavili devet različnih vidikov organizacijske klime – organiziranost, nagrajevanje, inovativnost in iniciativnost, usposabljanja in izobraževanja, pripadnost, vodenje, razvoj kariere, varnost in zdravje pri delu ter zadovoljstvo pri delu. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako ti različni vidiki organizacijske klime v organizacijah vplivajo na motivacijo zaposlenih. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu smo opredelili problem ter namen in cilj diplomskega dela. V drugem, teoretičnem delu smo opredelili organizacijsko klimo in njene vidike. Opredelili smo motivacijo zaposlenih, ki je tesno povezana z vsemi vidiki. V tretjem, raziskovalnem delu pa smo s pomočjo raziskave pridobili neposredne podatke od zaposlenih glede stanja vidikov organizacijske klime v podjetjih in posledično njihove motivacije ter izdelali analizo rezultatov in podali predloge za izboljšave. Raziskava je pokazala, da je večina zaposlenih dobro motivirana za delo, saj jim organizacije nudijo dobre in varne delovne pogoje, zaposleni so v večini ponosni, da so del kolektiva v organizacijah, in v večini so ponosni na svojo pozicijo. Najslabši pa so bili rezultati pri vodenju podjetja, saj se je pri vprašanju, kaj zaposlenim najbolj zbije motivacijo za delo, večina odgovorov nanašala prav na vodstvo. Organizacije morajo poskrbeti, da tudi v težkih časih poskrbijo za svoje zaposlene, saj so prav oni tisti, ki jo lahko oziroma bodo pripeljali do uspeha.
Ključne besede: organizacijska klima, vidiki organizacijske klime, organizacijska kultura, motivacija zaposlenih, zaposleni.
Objavljeno: 20.03.2021; Ogledov: 131; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

2.
Vpliv uporabe socialnih omrežij med delovnim časom na učinkovitost zaposlenih
Maja Arhanić, 2021

Opis: Socialna ali družbena omrežja so aplikacije, spletne storitve, platforme ali spletne strani, ki gradijo in odražajo družbene mreže ali družbene odnose med ljudmi, ki imajo skupne interese in/ali aktivnosti. Socialna omrežja so spremenila način delovanja poslovnega okolja. Podjetja so s pomočjo socialnih omrežij sposobna dostopati do virov, ki jim sicer niso bili na voljo. Socialna omrežja v podjetništvu imajo vpliv na marketing, na konkurenco med podjetji, na komunikacijo med podjetjem in strankami ter vpliv na pregled nad poslovanjem podjetij in prodajo. Znano je, da lahko podjetja, ki znajo uporabljati socialna omrežja in vlagajo v svoje vire, hitreje rastejo in s tem oblikujejo poslovno strategijo na konkurenčnih trgih. To se v glavnem obravnava kot odgovornost poslovodstva, rezultati pa niso odvisni le od sposobnosti vodstva, ampak tudi od zaposlenih. Eden najpomembnejših dejavnikov uspešnosti zaposlenih je doseganje ciljev. Uspešni zaposleni, ki izpolnjujejo roke, ustvarjajo prodajo, gradijo blagovno znamko in so učinkoviti. V diplomskem delu smo raziskali vpliv uporabe socialnih omrežij med delovnim časom na učinkovitost zaposlenih in posledično na delovno uspešnost. Proučili smo različne raziskave in pripravili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnil naključni vzorec anketirancev. Rezultate smo združili v smiselne sklope, s katerimi smo preverjali zastavljene hipoteze o vplivu uporabe socialnih omrežij na učinkovitost zaposlenih.
Ključne besede: SOCIALNA OMREŽJA, DELOVNI ČAS, UČINKOVITOST, DELOVNA USPEŠNOST, ZAPOSLENI, ..
Objavljeno: 05.03.2021; Ogledov: 144; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
Upravljanje z zalogami v podjetju TTN nadgradnje d. o. o.
Tim Pakiž, 2020

Opis: Naj bo proizvodno podjetje majhno ali veliko, če želi zadovoljiti zahteve svojih strank, je dobro, da ima tudi nekaj proizvodnega materiala ali polizdelkov ali končnih izdelkov na zalogi. Diplomsko delo je sestavljeno iz teorije in praktičnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena upravljanja ter metode vrednotenja zalog. V sekundarnem, praktičnem delu je predstavljeno upravljanje zalog v podjetju TTN Nadgradnje d.o.o. Podjetje zaloge vodi po metodi tehtane povprečne cene, izračunan je tudi koeficient obračanja zalog in dnevi vezave zalog, s katero smo ugotovili uspešnost obračanja le-teh. Za zaključek diplomskega dela smo podali ugotovitve in predloge za izboljšavo za izbrano podjetje.
Ključne besede: zaloge, material, metode vrednotenja zalog, upravljanje zalog, TTN Nadgradnje d.o.o.
Objavljeno: 05.03.2021; Ogledov: 125; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
Poslovni načrt podjetja Beast Brewery d. o. o.
Luka Rogelj, 2021

Opis: V diplomskem delo smo proučevali poslovni načrt za vzpostavitev mikropivovarne v Sloveniji. Gre za mlado zagonsko podjetje, ki bi na slovenska tla prineslo inovativne pristope proizvodnje, prodaje in distribucije piva. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, lastnih raziskav trga, financ, konkurence, dobaviteljev, pridobivanja in ohranjanja kupcev, razvoja in proizvodnje, tržne strategije, razvojnih možnosti, skratka vsega, kar uspešen poslovni načrt potrebuje za realizacijo v današnje poslovnem svetu. Raziskavo trga smo naredili s pomočjo ankete, ki je poslovnemu načrtu doprinesla pomembne podatke o smiselnosti ustanovitve podjetja. Analizirali smo konkurenčna podjetja, pregledali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v tej panogi. Na koncu pa smo izdelali finančni načrt in finančne projekcije za naslednje štiri leta. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, ali je tako podjetje smiselno odpreti. Na podlagi opravljenih raziskav smo dobili vpogled v tržišče panoge mikro pivovarjev. Po našem mnenju, glede na zbrane podatke, obstajata trg in potencial za poslovno idejo, zato menimo, da je investicija v podjetje smiselna.
Ključne besede: poslovni načrt, mikropivovarna, zagonsko podjetje, raziskava trga, finančni načrt
Objavljeno: 03.03.2021; Ogledov: 124; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

5.
Poslovni načrt vsestranski pomočnik
Daša Levstik, 2021

Opis: Diplomska naloga je preučila možnosti za ustanovitev podjetja, ki bi se ukvarjalo z oskrbo na domu. Podjetje bi bilo majhno in bi delovalo lokalno. Cilj podjetja je pomoč ljudem iz ranljivejših družbenih skupin, ki do določene mere ohranjajo samostojnost in neodvisnost,potrebujejo le delno in občasno pomoč. Glede na temo raziskovanja so bile preučene tudi možnosti delovanja podjetja v okvirjih socialnega podjetništva. Po pregledu gradiv in opravljenih analizah smo se odločili, da podjetje registriramo kot družbo z omejeno odgovornostjo in se v prvem letu osredotočimo predvsem na njen obstoj. Z nadaljnjo rastjo in s povečanim obsegom poslovanja bi sčasoma skušali pridobiti status socialnega podjetja in ponuditi pomoč tudi strankam, ki si storitev same ne morejo privoščiti.
Ključne besede: poslovni načrt, socialno podjetje, pomoč na domu, starejši, analiza
Objavljeno: 03.03.2021; Ogledov: 120; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (938,14 KB)

6.
Sposobnost zagotavljanja likvidnosti podjetja z razpoložljivimi viri financiranja
Marko Ćućić, 2021

Opis: Financiranje podjetja oziroma poslovnega subjekta lahko opredelimo kot zagotavljanje finančnih sredstev običajno v obliki denarja ali drugih vrednot, kot sta trud ali čas, s čimer naj bi se učinkovito in uspešno izvajal poslovni proces ter dosegli cilji posameznega programa ali projekta podjetja. Vire financiranja razdelimo v lastniške in dolžniške. Lastniški so kapital, ki predstavlja trajen vir financiranja in se v podjetju krepi predvsem z njegovim uspešnim poslovanjem in ustvarjanjem dobička, medtem ko so dolžniški viri financiranja razne oblike dolgov, ki imajo lahko dolgoročni ali kratkoročni značaj. Izbira primernega vira financiranja je za podjetje ključnega pomena.
Ključne besede: financiranje, viri financiranja, podjetje, kapital, dolg, poslovni proces
Objavljeno: 03.03.2021; Ogledov: 144; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (906,02 KB)

7.
Primerjava kredita in lizinga na primeru oddajanja oz. financiranja premičnin
Dijana Perićević, 2020

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti, kaj je kredit in kaj lizing ter raziskati, za katere oblike financiranja se stranke raje odločijo. Predstavili smo vrste financiranja za premičnine, kakšni so pogoji za odobritev kredita ter kakšni za odobritev lizinga. Kot praktični primer smo predstavili podjetje GB Leasing d. o. o., ki se nahaja na naslovu Dunajska cesta 152 v Ljubljani in je specializirano za financiranje premičnin. Podjetje je zanesljiv in zaupanja vreden finančni partner, ki posle opravlja v imenu in za račun Gorenjske banke d. d., Kranj. Osredotoča se na financiranje premičnin. Pri svojem poslovanju se prilagajajo željam in potrebam strank, posle, ki so učinkovito zavarovani, izvedejo hitro, zato nimajo veliko težav z zamudami pri odplačevanju. Za podjetje GB Leasing d.o.o. smo predstavili število sklenjenih lizing pogodb, financirano vrednost pogodb, strategijo mesečnega plačila (redna plačila oz. zamuda pri plačilu), možnosti predčasnega poplačila lizinga, izterjavo dolga (zamude do 30 dni, 60 dni, 90 dni, 180 dni in nad 180 dni), sodne postopke (npr. izvršba, kazenski postopek, stečaji – osebni stečaji) in odvzem predmetov. V Republiki Sloveniji se večina ljudi in podjetij odloči za nakup premičnin, ki se financirajo s kreditom ali lizingom, ker nimajo dovolj lastnih finančnih sredstev za gotovinski nakup. Glede na stanje zadolženosti prebivalstva in podjetij v Republiki Sloveniji bi problematiko prezadolženosti v veliki meri rešili, če bi bolje zavarovali kredite oz. lizing ter pred odobritvijo financiranja preverili finančno stanje fizične osebe ali bilanco stanja pravne osebe. Na podlagi navedenega bi lahko omejili prekomerno zadolževanje.
Ključne besede: Lizing, kredit, premičnine, zadolženost, zavarovanja.
Objavljeno: 17.02.2021; Ogledov: 165; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

8.
Organizacijska klima na javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu
Patricija Zakrajšek, 2020

Opis: Diplomsko delo se obravnava organizacijsko klimo v organizaciji Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad. Glede na to, da danes služba predstavlja precejšen del našega življenja, je pomembno, da se v delovnem okolju počutimo dobro, da se razumemo s sodelavci in vodstvom. Za prijetno in ugodno organizacijsko klimo je v največji meri odgovorno vodstvo. Od tega je namreč odvisno, ali bo kolektiv deloval enotno in kot uspešen tim, ki skupaj stremi k uresničevanju ciljev podjetja. Vpliv organizacijske klime na uspešnost podjetja je zelo močan. Pozitivna organizacijska klima, ki je ustrezna za učenje, hitro prilagajanje nastalim spremembam, razvoj zaposlenih ipd., bo povečala rast, razvoj in konkurenčnost organizacije. Organizacije so uspešne toliko časa, dokler imajo ustrezno klimo. Klima pa je ustrezna toliko časa, dokler je uspešna tudi organizacija. Podatek o stanju klime je zelo pomemben. Pri merjenju le-te se bomo osredotočili na več dimenzij, ki jih bomo podrobno opisali v diplomskem delu. Na Javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu bomo opravili raziskavo organizacijske klime na podlagi projekta SiOK in prikazali rezultate po posameznih dimenzijah
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, preučevanje in merjenje organizacijske klime.
Objavljeno: 17.02.2021; Ogledov: 139; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

9.
Regulativni okvir določanja cen komunalnih storitev ravnanja z odpadki po načelu "plačaj, kolikor odložiš" - PAYT in njegov vpliv na ločeno zbiranje odpadkov
Valerija Majcenovič, 2020

Opis: V Sloveniji se na področju ravnanja z odpadki srečujemo z velikimi težavami. Največja težava je vsekakor naraščajoča količina zbranih odpadkov, za katere nimamo ustrezne rešitve pri gospodarjenju z njimi. Druga velika težava je v določanju cene storitev ravnanja z odpadki. To področje ureja trenutno veljavna Uredba o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, ki pri uporabnikih sproža nemalokrat kritik in nejevolje, saj uporabniki komunalnih storitev ne zaupajo v stroškovno racionalnost komunalnih podjetij. Vedno pogosteje je prisotna želja, da bi se cene storitev ravnanja z odpadki določale na podlagi dejansko odloženih odpadkov, ki jih ustvari vsak posameznik. S tem bi bili uporabniki tudi motivirani za striktno ločevanje odpadkov na samem izvoru, s čimer bi imeli možnost vplivati na višino cene, ki bi jo plačali za storitve, prav tako pa bi na ta način prispevali k ohranjanju okolja. V magistrskem delu odgovarjamo predvsem na vprašanje, kako so uporabniki zadovoljni z obstoječim sistemom določanja cen storitev ravnanja z odpadki, ali menijo, da bi bil način določanja cen po sistemu »plačaj, kolikor odložiš« zanje pravičnejši in ustreznejši in ali bi bili pripravljeni odložene odpadke striktno ločevati, če bi s tem lahko vplivali na svoje stroške. V pričujočem magistrskem delu iščemo tudi, katere nove storitve bi bile za uporabnike najbolj zaželene, saj se komunalna podjetja zavedajo vedno večjega zahtevanega standarda s strani uporabnikov.
Ključne besede: gospodarska javna služba, odpadki, ravnanje z odpadki, cene v komunalni dejavnosti, trajnostni razvoj, sistem »plačaj, kolikor odložiš«, posebne storitve
Objavljeno: 21.01.2021; Ogledov: 200; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

10.
Poslovni načrt za širitev in rast podjetja Hubris, d. o. o.
Matej Karel Pleiweiss, 2020

Opis: V diplomskem delu predstavljamo in analiziramo podjetje Hubris, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2008 z namenom razvijanja in trženja spletnih trgovin. Podjetje je v zadnjih letih dodalo še dejavnost razvijanja in postavljanja spletnih strani, nato pa še dejavnost svetovanja pri nabavi računalniške in programske opreme. V preteklosti se je podjetje osredotočalo na tuje trge, sedaj pa si želi povečati prodajo še na slovenskem trgu. V diplomskem delu obravnavamo poslovni načrt, v katerem so proučene možnosti za rast podjetja v primeru širitve na slovenski trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na domači trg. Ustanovitelj in vodja podjetja je avtor tega diplomskega dela, podjetje pa je vse od svojega nastanka počasi raslo. Hubris, d. o. o., se primarno ukvarja z računalniškim programiranjem spletnih trgovin in spletnih strani ter računalniškim svetovanjem. Podjetje Hubris, d. o. o., je primarno namenjeno za poslovanje na slovenskem trgu, tuje trge pa prevzemajo podjetja, povezana z njim. Zaposlena večino časa posvetita delu s povezanimi podjetji, v katerih imata deleže ali pa z njimi sodelujeta kot zunanja sodelavca. Delo v podjetju Hubris, d. o. o., je do sedaj za oba zaposlena predstavljalo manjši delež njunih zadolžitev. Podjetje je z letom 2019 želelo resneje nastopiti tudi na slovenskem trgu in diplomsko delo se osredotoča na predstavitev in analizo podjetja ter možnosti in smernice za vstop in širitev na slovenskem trgu. Podjetje želi predstaviti svojo dejavnost na domačem trgu in želi, da bi se v naslednjih letih promet na domačem trgu konkretno povišal. Podjetje se načrtuje osredotočiti na podjetja, ki še nimajo spletne strani, predvsem na manjša podjetja, kot so vulkanizerji in avtopralnice. V ta namen je začelo sodelovati s podjetjem 42 Digital Business Solutions GMBH, ki bo začelo poslovati na nemškem trgu, podjetje Hubris, d. o. o., pa bo prevzelo slovenski del posla. Analiziramo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenimo prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravimo različne analize poslovanja podjetja. Povzamemo izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature in na tej osnovi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja v Sloveniji. Analiziramo dosedanje poslovanje podjetja, naredimo vse izračune finančnih projekcij ter predvidimo poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvidimo vse potrebne naložbe in stroške, ki jih bo prinesla rast, ter začrtamo smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast.
Ključne besede: programiranje, računalniško svetovanje, avtopralnice, poslovni načrt, rast podjetja, analiza
Objavljeno: 17.12.2020; Ogledov: 219; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh