1.
Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.oMaks Agreš, 2019
Abstract: Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje.
Found in: osebi
Keywords: Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje.
Published: 02.10.2019; Views: 2311; Downloads: 140
Fulltext (1,38 MB)