2.
Motivacija in komunikacija zaposlenih v trgovskem podjetjuZlata Kastelic, 2015
Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV) : Raziskava obravnava vprašanje, kako so zaposleni motivirani za medsebojno komuniciranje in prenos informacij, ki so potrebne za nemoteno delovanje delovnih procesov. Postavlja se tudi vprašanje , kak šen je vpliv nagrad na motiviranost zaposlenih v organizaciji. Namen : Namen diplomske naloge je bil u gotoviti povezavo med motivacijo in komuniciranjem zaposlenih v organizaciji. Ugotoviti , kak šen je vpliv nagrajevan ja zaposlenih na pozitivno motiviranje in uspešno komuniciranje ter to povezati z učinkovitim doseganj e m zas tavljenih ciljev organizacije. Metoda: D iplomsk a nalog a je bila iz peljana z metodo ankete. Uporabili smo vprašalnik z Likertovo ocenjevalno lestvico in raziskovali percepcij o motivacije s komuniciranjem zaposlenih v organizaciji. V anketo so bili vključeni zaposleni v trgovskem podjetju. Rezultati: Rezultati ankete so pokazali, da komunikacija zaposlenih vpliva na motivacijo zaposlenih v trgovskem podjetju. Iz rezultatov je razvidno, da ustrezna komunikacija povečuje delovno motivacijo in da so zaposleni v trgovskem podjetju zadovoljni s komunikacijo na delovnem mestu. Organizacija: Za vsako uspešno organizacijo je pomembna komunikacija med zaposlenimi. Tudi v trgovskem podjetju se zavedajo, da brez ustrezne motivacije za komuniciranje podjetje ne m ore uspešno poslovati. Raziskava je pokazala, da v trgovskem podjetju ustrezna komunikacija povečuje delovno motivacijo, vendar bi bilo, za boljše rezultate, potrebno anketo izvajati sistematično, saj bi le tako lahko dolgoročno ugotovili napredek in izboljšav e. Družba: Vzpostavljanje komunikacije je v trgovskem podjetju zelo pomembno, saj komunikacija poteka tako med sodelavci kot med kupci, ki pripomorejo k uspešnosti trgovskega podjetja. Originalnost: Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti povezavo med motiv acijo in komuniciranjem zaposlenih v trgovskem podjetju. Z raziskavo smo poskušali ugotoviti pomanjkljivosti komuniciranja ter poiskati ustrezne rešitve. Omejitve/nadaljnje raziskovanje : Raziskava je bila omejena le na zaposlene v trgovskem podjetju. Da bi lahko določil i ustrezno motivacijo in komunikacijo med zaposlenimi, bi bilo potrebno raziskavo razširiti še na kupce.
Found in: osebi
Keywords: komuniciranje, motivacija, motiviranje, nagrajevanje, zaposleni
Published: 20.08.2021; Views: 1087; Downloads: 0
Fulltext (959,83 KB)