Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
MODEL RAZVOJA KADROV V IZBRANEM PODJETJU
Špela Keber, 2025, not set

Abstract: Namen diplomskega dela je proučiti strokovno literaturo s področja upravljanja in razvoja kadra s ciljem ugotoviti, ali sedanji sistem v podjetju X ustreza smernicam osebnega razvoja in usposabljanja zaposlenih. Ugotovili smo, da ne obstaja enoten model razvoja zaposlenih za manjša podjetja. Podjetje nima vzpostavljene kadrovske funkcije ali zaposlenega kadrovskega strokovnjaka, ki bi skrbel za razvoj in izobraževanje zaposlenih. Pristojnosti so porazdeljene med vodje, management in zaposlene, kar je običajna praksa za manjša podjetja. Kljub temu raziskava kaže, da se zaposleni dovolj izobražujejo in so zadovoljni z nagrajevanjem. Njihovo delo je zanimivo, so motivirani in med seboj sodelujejo, kar se kaže v dobrih medsebojnih odnosih. Odlikujejo jih samostojnost, učinkovitost in pravočasnost pri svojih zadolžitvah. Nadrejeni zaposlene motivirajo, izjema so nekateri posamezniki, ki so se v podjetju pred kratkim zaposlili. Hipoteze, ki se nanaša na področje kadrovske funkcije, nismo ne zavrnili ne potrdili. Tri hipoteze, ki se nanašajo na področje izobraževanja, medsebojnih odnosov in podpiranja osebnega razvoja zaposlenih, smo potrdili. Model razvoja kadrov, ki bi ustrezal manjšim podjetjem, predstavlja vrzel na tem področju in izziv za prihodnje strokovne raziskave. Naše ugotovitve s tega področja so lahko velik doprinos znanosti, boljši vpogled pa bi dale tudi raziskave v matičnih podjetjih izven Slovenije.
Keywords: Razvoj kadrov, načrtovanje kadrov, model razvoja, motivacija, izobraževanje.
Published in ReVIS: 11.07.2025; Views: 42; Downloads: 0
.pdf Full text (1,82 MB)

2.
Zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih v izbranem podjetju
Tina Koštrun, 2025, not set

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih na delovnem mestu ter njun vpliv na uspeh organizacije. Prvi del se osredotoča na teoretične okvire zadovoljstva in zavzetosti ter na negativne vplivne dejavnike, načine krepitve in merjenje obeh stanj. S prepoznavanjem in izboljšanjem teh dejavnikov lahko podjetja povečajo zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih ter s tem prispevajo k lastnemu uspehu. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika SiOK, Gallupove Q12 metode in intervjujev identificirali potrebo po izboljšavah v Podjetju X. Na podlagi analize smo prepoznali negativne dejavnike ter predlagali ukrepe za krepitev zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih v izbrani organizaciji v skladu s cilji diplomske naloge.
Keywords: zadovoljstvo, zavzetost, zaposleni, merjenje, krepitev, uspešnost podjetja, dejavniki, Gallup.
Published in ReVIS: 11.07.2025; Views: 36; Downloads: 0
.pdf Full text (648,34 KB)

3.
Motivacija zaposlenih v panogi turizem
Eva Pečnik, 2025, not set

Abstract: Vsak posameznik motivacijo doživlja na svojevrsten način. Življenje je danes vedno bolj stresno, postavlja nas pred takšne in drugačne izzive in od nas je odvisno, kako se bomo s temi izzivi spopadli. Motivacija nam dá zagon, da se lažje spopadamo z izzivi življenja, in nas usmerja na življenjsko pot, po kateri želimo iti. Motivacija na delovnem mestu igra eno od ključnih vlog, saj je zaslužna za uspehe tako zaposlenega kot tudi celotne organizacije. Tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih v panogi turizem. Širše predstavimo delovanje motivacije posameznika v panogi turizem, na kratko v uvodu predstavimo panogo in izzive, s katerimi so se spopadali v času pandemije, in hkrati predstavimo mehanizme oziroma dejavnike, ki vplivajo na motivacijo. S pomočjo anketnega vprašalnika na osnovi odgovorov zaposlenih, ki delujejo v panogi turizem, ugotavljamo, kaj zaposlene v omenjeni panogi najbolj motivira, kako različni dejavniki vplivajo nanje in kako zadovoljni so pri svojem delu.
Keywords: motivacija, zaposleni, turizem, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 169; Downloads: 10
.pdf Full text (1,02 MB)

4.
SPREMLJANJE ORGANIZACIJSKE KLIME NA ODDELKU SERVISA V PODJETJU X
Jure Avberšek, 2024, not set

Abstract: Organizacijska klima vključuje s strani zaposlenih zaznane značilnosti delovnega okolja, ki vplivajo na njihovo počutje in delo ter je ključen dejavnik uspešnosti organizacij. Namen diplomskega dela je bil raziskati trenutno organizacijsko klimo na oddelku SERVIS podjetja X ter podati predloge za izboljšave. Rezultati anketne raziskave med zaposlenimi so pokazali, da na oddelku prevladuje dobra organizacijska klima. Poleg ankete smo izvedli tudi štiri intervjuje, in sicer z zaposlenim, vodjo, direktorjem in kadrovsko službo. Analiza intervjujev razkriva različne perspektive glede delovnega okolja in organizacijske klime v podjetju X.
Keywords: klima, organizacija, sodelovanje, timsko delo, družbena odgovornost, trajnostni razvoj.
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 122; Downloads: 1
.pdf Full text (603,10 KB)

5.
MOBING MED ZAPOSLENIMI V IZBRANI ORGANIZACIJI
Katja Krasnić, 2025, not set

Abstract: Mobing je oblika psihičnega in fizičnega nadlegovanja, ki negativno vpliva na delovno okolje, zmanjšuje produktivnost in ustvarja slabo delovno klimo. Gre za ponavljajoče se vzorce neprimernega vedenja, ki žrtvam povzročajo občutek nemoči in stresa. Diplomsko delo obravnava njegovo problematiko, ki vključuje duševno in čustveno zlorabo na delovnem mestu, bodisi s strani sodelavcev, nadrejenih ali podrejenih. Delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni pojem mobinga, njegove vrste, oblike, vzroki in posledice. Empirični del preučuje poznavanje mobinga, razloge za ne prijavo ter potencialne žrtve in storilce v izbrani organizaciji. Glavni cilj raziskave je razumeti vzroke za mobing ter raziskati možnosti za njegovo preprečevanje.
Keywords: mobing, psihično nasilje, žrtve, storilci, posledice, ozaveščanje, preprečevanje.
Published in ReVIS: 29.01.2025; Views: 437; Downloads: 14
.pdf Full text (1,63 MB)

6.
VPLIV MOTIVACIJE IN ZADOVOLJSTVA NA ODHOD ZAPOSLENIH IZ PODJETJA SINTAL CELJE D. O. O.
Rija Lapajne Tajnšek, 2024, not set

Abstract: Diplomsko delo obravnava vpliv motivacije in zadovoljstva na odhod zaposlenih iz podjetja Sintal Celje d.o.o. Namen raziskave je bil preučiti, kako različni motivacijski dejavniki ter zadovoljstvo pri delu vplivajo na pripadnost zaposlenih v podjetju in na odhod iz podjetja. Pozornost sem namenila tudi razumevanju, kateri dejavniki zadovoljstva imajo največji vpliv na odločitev zaposlenih, da ostanejo v podjetju. Empirični del je temeljil na kvantitativni raziskavi, izvedeni v podjetju Sintal Celje. Teoretični del zajema različne teorije motivacije, pri čemer sem se osredotočila predvsem na teorije, ki pojasnjujejo zadovoljstvo in motivacijo na delovnem mestu.
Keywords: Motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacijski dejavniki, odhod zaposlenih, zadrževanje kadra, organizacijska pripadnost.
Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 490; Downloads: 17
.pdf Full text (1,09 MB)

7.
DELO IN ZAPOSLOVANJE NA ČRNO V GOSTINSTVU
Marko Kozel, 2024, not set

Abstract: Namen diplomskega dela je poglobljena analiza pojava dela na črno v gostinstvu, s poudarkom na vplivu te vrste dela na kadre in predstavitivi izkoriščevalskih strategij delodajalcev v izogib zakonitemu zaposlovanju. Cilj diplomskega dela je razumeti različne vidike te problematike, pri čemer se osredotočamo na taktike delodajalcev in načine izogibanja zakonitim postopkom zaposlovanja. Diplomsko delo opredeljuje značilnosti takšnega zaposlovanja, razloge za takšno nezakonito prakso ter preučuje vlogo, sankcije, posledice in učinkovitost inšpekcijskih služb. Delo je razdeljeno na teoretični del, ki analizira problematiko in zakonodajni okvir, in empirični del, kjer smo z anketo 100 gostinskih delavcev zbrali podatke, ki smo jih s kvantitativnimi metodami in deskriptivno statistiko analizirali. Na podlagi rezultatov izvedene ankete smo oblikovali priporočila.
Keywords: Gostinstvo, delo na črno, zaposlovanje, delodajalec, raziskava.
Published in ReVIS: 23.11.2024; Views: 563; Downloads: 24
.pdf Full text (5,85 MB)

8.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJSKI ENOTI OBRATOVANJE IN RAZVOJ DISTRIBUCIJSKEGA OMREŽJA V PODJETJU ELEKTRO LJUBLJANA D. D. IN MOTIVACIJA NA DELOVNEM MESTU
Rok Butinar, 2024, not set

Abstract: V današnjem času je zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu eden ključnih dejavnikov uspešnosti podjetja. Podjetja morajo poleg kolektivnega zadovoljstva zaposlenih poskrbeti tudi za zadovoljstvo vsakega zaposlenega posebej. V Organizacijski enoti obratovanje in razvoj distribucijskega omrežja v podjetju Elektro Ljubljana d. d. smo s pomočjo ankete ugotovili, da na zadovoljstvo in motivacijo na delovnem mestu najbolj vpliva višina plače. Ugotovili smo tudi, da medsebojni odnosi v preučevani enoti pomembno vplivajo na počutje posameznika in pripomorejo k večji učinkovitosti podjetja. Namen diplomskega dela je ugotoviti obstoječe stanje zadovoljstva zaposlenih v podjetju in poiskati načine motivacije zaposlenih.
Keywords: zadovoljstvo, motivacija, medsebojni odnosi, plača, sreča
Published in ReVIS: 18.09.2024; Views: 637; Downloads: 34
.pdf Full text (1,26 MB)

9.
Razvoj ključnih in perspektivnih kadrov v podjetju X
Eva Livaković, 2024, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Perspektivni zaposleni so vodilo, ki vodi v odličnost in dober razvoj vsakega podjetja. Pri tem je neposredni vodja odgovoren za vsakodnevno komunikacijo, motivacijo in razvoj perspektivnih zaposlenih. Ključna komponenta pri razvoju kadrov je primerno delovno okolje, v katerem se lahko potencialni kadri razvijajo in pokažejo svoj najboljši potencial. Ključno vlogo pri razvoju kadrov pokažejo tudi neposredni vodje, ki vplivajo na neposreden napredek potencialnega kadra. Nadgradnja strokovnega znanja je domena vsakega posameznika in tudi podjetje vpliva z internim izobraževanjem. Kreativna in inovativna podjetja ustvarijo dobro zunanje okolje, v katerem lahko posameznik raste in tudi nadgrajuje svoje znanje, ki si ga je pridobil na šolanju. Razvoj kadrov in izobraževanje sta pomembno in prav vsak posameznik je odgovoren za svoj karierni razvoj in vlaganje v samoizobraževanje. Ni zgolj odvisno od podjetja, kako bo posameznik rasel, ampak je odvisno od posameznika, kako bo svoj čas namenil razvoju, rasti, karierni poti, samoizobraževanju. Vodstveni delavci v podjetju niso pomembni samo pri kreiranju lastne karierne poti, ampak zastopajo podjetje, da se bo razvilo v najboljši možni luči.
Keywords: perspektivni kadri, razvoj kadrov, karierni razvoj, izobraževanje, vodja, kariera
Published in ReVIS: 10.04.2024; Views: 1051; Downloads: 24
.pdf Full text (686,80 KB)

10.
Konflikti in njihov vpliv na motivacijo zaposlenih v podjetju X
Lana Adelina Mihelčič, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V življenju se vsakodnevno srečujemo s komunikacijo, tako besedno kot tudi nebesedno. Komuniciranje zajema predvsem to, kako sprejemamo in podajamo informacije. Ljudje smo različni ter različno sprejemamo in podajamo informacije, zato zaradi nerazumevanja pogosto pride do konfliktov. Konflikt lahko nastane med dvema posameznikoma, med več posamezniki ali pa med različnimi skupinami, ki imajo med seboj različna mnenja in pogled na identično situacijo, v kateri so se znašli. Posledice konfliktov so lahko pozitivne ali negativne. Bistvenega pomena je, da znamo konflikt tudi rešiti. Diplomsko delo proučuje konflikte v podjetju X. Cilj je ugotoviti, kako pogosti so konflikti v podjetju, ali jih zaposleni in vodje znajo rešiti ter kakšne posledice ima konflikt za podjetje po mnenju zaposlenih. Ugotovljeno je, da se konflikti v podjetju X pojavljajo vsakodnevno, vendar vodje nimajo primernih znanj in veščin za reševanje konfliktov. Največ zaposlenih pride v konflikt ravno s sodelavci iz istega oddelka. Zaposleni so zaradi konfliktov manj motivirani, prav tako pa so tudi manj uspešni pri svojem delu
Keywords: Komunikacija, komunikacija med zaposlenimi, konflikt, motivacija, zaposleni, reševanje konfliktov.
Published in ReVIS: 06.03.2024; Views: 4588; Downloads: 33
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.44 sec.
Back to top