Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 95
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
POT K OGLJIČNO NEVTRALNIM IZDELKOM NA TRGU GRADBENIH IZOLACIJSKIH MATERIALOV
Anže Grilc, 2024, not set

Abstract: Združeni narodi in Evropska unija so osnovali cilje trajnostnega razvoja, ki nas bodo vodili do ogljično nevtralnega gospodarstva do leta 2050. Z zakonodajo podprti cilji so že sprožili spremembe na trgu. Enako je pri proizvajalcih izolacije, nekateri evropski trgi so spremembam že zadostili, drugi so primorani slediti in večji del transformacije je pričakovati v naslednjih letih. Omejitve so v nekaterih državah EU že zelo stroge in trend bo sledil preko vseh držav članic. Zaradi omejitev je pričakovati višje cene izdelkov, v prvi vrsti zaradi omejitev trga z emisijami, dražje energije, krožnega gospodarstva in alternativ, kot je zajem ogljika.
Keywords: ogljične emisije, vgrajeni ogljik, brez ogljični izdelki, zeleni dogovor, zelena energija, krožno gospodarstvo
Published in ReVIS: 25.04.2024; Views: 259; Downloads: 8
.pdf Full text (1,71 MB)

2.
“POSLOVNI NAČRT (ORGANIZACIJE ZA ELEKTRONSKO GLASBO IN KONCERTE) 43ST”
Leja Zupan Debelak, 2024, not set

Abstract: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt organizacije za elektronsko glasbo in koncerte 43ST (Forest). Ta organizira dogodke prvotno v Kranju oziroma na Gorenjskem in kasneje tudi po vsej Sloveniji v namen oživitve nočnega življenja, sprostitve, zabave in druženja za obiskovalce. Med pripravo diplomskega dela smo analizirali trenutno stanje na trgu in premišljali o ustreznih tržnih strategijah ter smiselnih kanalih za povečanje prepoznavnosti organizacije, načina vstopa na trg, časa vstopa itd. V namen ugotovitve izvedljivosti poslovne ideje in njeno smiselnost smo izvedli SWOT analizo. Ta nam je pomagala prepoznati prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti organizacije. Dodatno smo izračunali pričakovan dobiček za posamezen dogodek in skupni dobiček dogodkov, ki se bodo izvedli letno. Na koncu smo pripravili še projekcijo poslovanja za naslednja štiri leta. Poleg tega, da delimo veliko ljubezen do elektronske glasbe, smo se za pisanje poslovnega načrta 43ST odločili zaradi naraščajoče globalne priljubljenosti elektronske glasbe in s tem hitrorastočega trga ter povečanega povpraševanja. Z vzponom te industrije so povezane tudi obetavne možnosti za ustvarjanje dohodka.
Keywords: poslovni načrt, elektronska glasba, dogodek, 43ST, organizacija, tržne strategije, dobiček, trg.
Published in ReVIS: 19.03.2024; Views: 286; Downloads: 11
.pdf Full text (555,48 KB)

3.
Ocena vrednosti podjetja Fitosol, d. o. o.
Kristijan Rojs, 2024, not set

Abstract: V diplomskem delu je bila narejena ocena vrednosti podjetja Fitosol, d. o. o. Cilj diplomskega dela je ugotoviti ali je podjetje smiselno obdržati in naložbo kapitalizirati skozi izplačila dividend ali naložbo prodati. V diplomskem delu so bili obravnavani ustrezni računovodski izkazi, premije in diskonti, ki so potrebni za izračun ocene vrednosti podjetja, s katerimi je bila izvedena ocena vrednosti podjetja na dan 31. 12. 2020. Ocena vrednosti družbe je bila izvedena s pomočjo metode diskontiranih denarnih tokov. Z uporabljeno metodo sta bili izračunani dve vrednosti, in sicer tržna vrednost manjšinskega deleža (483.114 EUR) in tržna vrednost večinskega deleža (572.982 EUR).
Keywords: fotovoltaika, finančna analiza, SWOT-analiza, sončna energija, vrednost podjetja, ocena vrednosti podjetja
Published in ReVIS: 01.03.2024; Views: 258; Downloads: 8
.pdf Full text (1,23 MB)

4.
Vodenje s cilji v podjetju Atrium - Novi Interieri, d. o. o.
Božo Knehtl, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Vodenje s cilji je nova metoda vodenja, pri kateri sodelujejo vsi zaposleni. Vodstvo in zaposleni postavijo cilje za vsak projekt in oddelek. Na podlagi teh ciljev se določijo cilji za vsakega zaposlenega. Ugotovili smo, da je vodenje s cilji bolj učinkovito kot vodenje z navodili. Posameznik se lažje identificira s cilji organizacije in s ciljem, ki ga mora sam doseči, kot z navodili, ki jih mora upoštevati. S tem se poveča delovna uspešnost, zadovoljstvo in motivacija za doseganje ciljev. V diplomskem delu smo obravnavali problem vodenja v izbranem podjetju Atrium-novi interieri, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč in opravljene kvantitativne raziskave smo ugotovili, da je za podjetje najbolj primeren način vodenja, vodenje s cilji in ne vodenje z delegiranjem, ki je trenutno v podjetju, saj se je večina anketirancev za to odločila. Pri tem želijo sodelovati in sooblikovati cilje skupaj z vodstvom in skupaj spremljati njihovo realizacijo s ključnim ciljem podjetja – doseganje večje uspešnosti.
Keywords: vodenje, delegiranje, vodenje s cilji, določanje ciljev, akcijski načrt.
Published in ReVIS: 26.01.2024; Views: 967; Downloads: 22
.pdf Full text (960,46 KB)

5.
Izdelava koncepta certifikacije monterjev in zunanjih izvajalcev montaž
Tim Medle, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava tematiko vzpostavitve sistema certificiranja monterjev in zunanjih partnerjev pri montaži produktov podjetja Roletarstvo Medle d.o.o. Glavni cilj diplomskega dela je zagon sistema v praksi ter posledično zmanjšanje reklamacij v podjetju. Certificiranje je proces, v katerem sodelujoče osebe pridobijo nove spretnosti in znanja iz določenega področja. V diplomskem delu je natančno predstavljeno, kako bi ta sistem deloval v praksi. V diplomskem delu smo opredelili glavne točke, ki so ključnega pomena, da tak sistem lahko zaživi v praksi. Naloga zajema tudi intervju z direktorjem podjetja, ki smo ga izvedli v sklopu pridobivanja informacij. Predstavili smo tudi stroškovni in časovni vidik projekta, ki bi ga vzpostavili.
Keywords: Roletarstvo Medle, certificiranje, montiranje, usposabljanje zaposlenih, vzpostavitev sistema certificiranja
Published in ReVIS: 14.11.2023; Views: 510; Downloads: 28
.pdf Full text (3,34 MB)

6.
Poslovni načrt za podjetje Tian Milunović s.p.
Mirko Simić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni načrt bo podjetju Tian Milunović, s. p., pomagal pri prehajanju iz obrtniške dejavnosti na dejavnost distribucije gradbenih materialov. Ob raziskavi trga smo ugotovili, da obstaja velik potencial za implementacijo epoksi smole iz Kitajske na slovenski trg, saj cene materiala pri trenutnih dobaviteljih močno presegajo nabavno ceno materiala iz Kitajske. Iz rezultatov anketnega vprašalnika lahko sklepamo, da je uvoz epoksi materiala iz Kitajske smiselna odločitev, saj je več kot 70 % oseb navedlo, da bi se odločilo za cenejšega dobavitelja epoksi smole.
Keywords: epoksi smola, gradbeništvo, vinil, talne obloge, uvoz, distribucija.
Published in ReVIS: 28.09.2023; Views: 357; Downloads: 15
.pdf Full text (1,90 MB)

7.
Poslovni načrt podjetja Pure Earth
Aleš Presetnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni načrt opisuje ustanovitev podjetja, ki prodaja ekološka čistila lastne blagovne znamke in si želi izkoristiti naraščajoče povpraševanje potrošnikov po trajnostnih čistilih v Sloveniji. V poslovnem načrtu je opisana dobro opredeljena strategija, s katero želimo postati pomemben akter na trgu brez neposredne proizvodnje izdelkov. Namesto tega bo podjetje sodelovalo z zaupanja vrednimi dobavitelji, da bi ponudilo izjemno linijo okolju prijaznih čistilnih sredstev. Poleg tega je v načrtu opisana zavezanost k trajnosti v celotni dobavni verigi, s čimer se zagotavlja, da bodo vse prakse pakiranja in pošiljanja usklajene z okolju prijaznimi načeli.
Keywords: podjetje, načrt, trajnost, čistila, ekološko, trg, prodaja
Published in ReVIS: 26.09.2023; Views: 332; Downloads: 16
.pdf Full text (1,58 MB)

8.
Poslovni načrt spletne trgovine Eyforya.si
Tinkara Božič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega dela je priprava poslovnega načrta za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja spletno prodajo unikatnih oblačil lastne blagovne znamke. Dodana vrednost blagovne znamke je ročna poslikava jaken z motivi, izdelanimi po lastnem dizajnu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem smo proučili panogo in trg na katerega vstopamo, strategijo oglaševanja in finančna sredstva, potrebna za zagon podjetja. Drugi, empirični del, pa predstavlja praktično predstavitev pridobljenega znanja. Analiza poslovne ideje je pokazala, da je izbrana poslovna ideja zanimiva, tržno privlačna ter izvedljiva in obstaja veliko možnosti za razvoj blagovne znamke v prihodnosti, zato ima smisel ustanovitev takega podjetja.
Keywords: Poslovni načrt, novo podjetje, spletna prodaja unikatnih oblačil in obutve, analiza trga, načrt trženja, finančni načrt.
Published in ReVIS: 26.09.2023; Views: 418; Downloads: 30
.pdf Full text (1,64 MB)

9.
Ustanovitev podjetja in nove blagovne znamke Ligvus
Gašper Novak, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja in blagovne znamke z imenom LIGVUS. Podjetje se bo ukvarjalo z izdelavo in prodajo lesenih izdelkov, narejenih le iz slovenskega lesa; izdelki bodo zelo kakovostni in bodo dosegali višje cene na trgu. Podjetje bo ves čas delovalo trajnostno z naravo in ljudmi. Cilji ustanovitve podjetja so vrniti les na trg, zmanjšati porabo plastike ter drugih umetnih snovi in pokazati svetu ter Sloveniji, da imamo zelo kakovosten les in velike mojstre, ki ustvarjajo umetnine iz njega. Že nekaj let stremimo k ustanovitvi lastnega podjetja in diplomsko delo oziroma poslovni načrt je zagotovo prava odskočna deska za to. V diplomskem delu smo opisali področje odprtja podjetja in blagovne znamke, analizirali trg, predstavili izdelavo in končni videz izdelkov, nazadnje pa se posvetili še financam in drugim pomembnim točkam.
Keywords: Blagovna znamka, kakovost, leseni izdelki, LIGVUS, poslovni načrt, trajnost, slovenski les.
Published in ReVIS: 15.09.2023; Views: 424; Downloads: 20
.pdf Full text (2,49 MB)

10.
Študija izvedljivosti investicije v nakup in prenovo stanovanjskega objekta družbe VPS Svetovanje doo
Ana Milović, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Študija izvedljivosti investicije v nakup in prenovo stanovanjskega objekta družbe VPS svetovanje, d. o. o., predstavlja študijo izvedljivosti v podjetju, ustanovljenem leta 2008, za katero smo preverili, ali je sposobno samo izvesti celotno investicijo, ali se podjetju bolj splača prodaja celotnega objekta, v katerem bo 11 stanovanj, in ali naj podjetje odda stanovanja v najem. Naredili smo finančno analizo podjetja in ugotovili, da je podjetje sposobno, da nima težav z likvidnostjo in da redno ustvarja dobiček. Na podlagi trenutnih cen na trgu smo dokazali, da se trenutno bolj splača prodaja stanovanj, saj bi s tem tudi ustvarili takojšen dobiček.
Keywords: nepremičnine, tveganja in omejitve, finančna analiza, stanje cen na trgu, dobiček, oddaja stanovanj v najem, prodaja stanovanj
Published in ReVIS: 14.09.2023; Views: 516; Downloads: 21
.pdf Full text (2,01 MB)

Search done in 4.3 sec.
Back to top