Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 160
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Elektronsko komuniciranje finančne uprave z zavezanci : magistrsko delo
Erika Pavalec, 2024, master's thesis

Abstract: Poslovanje družbe z javno upravo poteka na več različnih načinov – z obiskom posameznih ustanov, v obliki papirnatega poslovanja in elektronskega komuniciranja. V zadnjem obdobju so postale digitalne storitve še bolj pomembne, kar je v veliki meri posledica epidemije covid-19, ko so bili družbeni stiki zelo omejeni. Slednje je vplivalo tudi na komunikacijo posameznikov, podjetnikov in pravnih oseb z javno upravo. Namen magistrskega dela je predstavitev elektronskega poslovanja Finančne uprave z zavezanci ter primerjava eVročanja upravnih aktov s strani Finančne uprave in eUprave. Fizične osebe premalo uporabljajo aplikaciji eDavki in eUprava, zato sem raziskala, kako se je spremenilo število uporabnikov elektronskega poslovanja v zadnjih letih. Hkrati sem želela dokazati, da je sistem elektronskega vročanja za zavezance enostaven, in ugotoviti, kako poteka e-vročanje dokumentov med ustanovami javnega sektorja in končnimi uporabniki preko Sistema za centralno e-vročanje. Elektronsko poslovanje Finančne uprave Republike Slovenije z zavezanci je precej enostavno, vendar je družba še vedno premalo ozaveščena o možnostih uporabe elektronske komunikacije in prednostih elektronskega komuniciranja. Če želimo doseči višje število udeležencev, vključenih v uporabo elektronskega komuniciranja z javno upravo, bi morali poskrbeti za večjo obveščenost vseh prebivalcev Slovenije, pri tem pa poskrbeti za ustrezno varnost, zasebnost in spoštovanje človekovih pravic.
Keywords: zavezanci, elektronsko komuniciranje, elektronsko komuniciranje, eDavki, eVročanje, eUprava
Published in ReVIS: 15.01.2025; Views: 92; Downloads: 1
.pdf Full text (2,37 MB)

2.
Sodobna diplomacija in diplomatsko komuniciranje : magistrsko delo
Vika Lisac, 2024, master's thesis

Abstract: Sodobna diplomacija je na stičišču tradicije in inovacij, kar prinaša nove izzive in zahteva prilagoditev obstoječih praks. Tradicionalne diplomatske metode, ki temeljijo na uradnih dokumentih, zaupnih pogovorih in osebnih stikih, so se zdaj znašle v svetu, kjer prevladujejo digitalna orodja in komunikacija v realnem času. Tehnološki napredek in globalizacija sta povečala kompleksnost mednarodnih odnosov, kar terja nove pristope v diplomatskem delovanju. Tehnologija je preoblikovala diplomatsko komunikacijo, saj digitalni mediji omogočajo večjo neposrednost in odprtost. Sodobni diplomati se morajo prilagoditi novim platformam, kot so družbeni mediji in komunikacijski kanali v realnem času. Pri tem morajo najti ravnotežje med hitrostjo teh orodij in ohranjanjem strateške poglobljenosti, ki je značilna za tradicionalno diplomacijo. To vključuje zaščito občutljivih informacij in boj proti dezinformacijam. Sodobna diplomacija vključuje tudi nove akterje, kot so nevladne organizacije in strokovnjaki, ki s svojimi znanji in perspektivami spreminjajo tradicionalne diplomatske metode. Njihovo sodelovanje s tradicionalnimi diplomatskimi akterji odpira nova vprašanja glede avtoritete in vpliva na vloge državnih institucij. Tehnološki napredek prinaša tudi nove izzive, kot so kibernetska varnost, digitalna zasebnost in širjenje dezinformacij. Čeprav je tehnologija spremenila diplomatske prakse, mednarodni pravni okviri niso sledili temu hitremu razvoju. Zato je nujno posodobiti pravne okvire, da bodo odražali realnost sodobne diplomacije in podpirali mednarodne odnose. Diplomacija v 21. stoletju zahteva strategijo, ki združuje tradicionalne diplomatske veščine z digitalnimi orodji. Ključno je, da diplomacija ohrani svoje temeljne vrednote, kot so pogajanja, zaupnost in vzajemno spoštovanje, hkrati pa sprejme inovacije, ki povečujejo njen doseg in vpliv. Le tako bo sodobna diplomacija še naprej učinkovito spodbujala globalni mir, stabilnost in sodelovanje v vedno bolj zapletenem mednarodnem okolju ter ohranila svojo pomembno vlogo pri reševanju globalnih izzivov.
Keywords: diplomacija, diplomatsko komuniciranje, tehnološki napredek, globalizacija, diplomatski proces, diplomatska služba
Published in ReVIS: 15.01.2025; Views: 100; Downloads: 5
.pdf Full text (789,95 KB)

3.
4.
5.
6.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, not set

Abstract: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Keywords: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Published in ReVIS: 15.12.2024; Views: 144; Downloads: 4
.pdf Full text (828,38 KB)

7.
8.
9.
Vloga copywritinga v znamčenju : diplomska naloga
Sara Sabo, 2024, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, copywriting, znamčenje, identiteta blagovne znamke, umetna inteligenca, tržno komuniciranje
Published in ReVIS: 01.11.2024; Views: 445; Downloads: 9
.pdf Full text (35,60 MB)

10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top