1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. LABORATORIJI ZA RAZISKAVO ŽIVLJENJSKEGA SLOGA KOT NAČINA ZA INOVACIJO IN PREPOZNAVANJE LOKALNIH POSEBNOSTIMarko Ćućić, 2023 Abstract: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije. Found in: ključnih besedah Keywords: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija. Published: 11.03.2023; Views: 123; Downloads: 6
Fulltext (626,66 KB) |