1. UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVILPolona Arnež, 2025, not set Abstract: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema.
Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin.
S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil. Keywords: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil Published in ReVIS: 07.02.2025; Views: 115; Downloads: 2
Full text (1,69 MB) |
2. Svetovni prvaki v promociji : kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjihAna Vidic Kostevc, Hana Cerovšek, Megi Lopuh, 2024, dictionary, encyclopaedia, lexicon, manual, atlas, map Abstract: Priročnik "Svetovni prvaki v promociji: Kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjih" ponuja celovit pregled ključnih vlog, odgovornosti in kompetenc, potrebnih za učinkovito delovanje promocijske ekipe.
Prvi del priročnika se osredotoča na organizacijsko strukturo ekipe. Podrobno opisuje vloge ključnih članov, kot so manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf in grafični oblikovalec, ter pojasnjuje njihove odgovornosti in medsebojno povezanost pri uspešni izvedbi promocijskih kampanj.
Drugi del priročnika vključuje intervjuje s tremi uspešnimi podjetji, ki se ukvarjajo z oglaševanjem in promocijo na družbenih omrežjih. Ti vpogledi ponujajo dragocene izkušnje in praktične primere, kako zgraditi in voditi visokozmogljive ekipe za promocijo.
Takšen priročnik je ključnega pomena za vzpostavitev jasnih pričakovanj, spodbujanje timskega dela in utrjevanje profesionalnih standardov v hitro razvijajočem se okolju oglaševalske industrije. Keywords: socialna omrežja, družbena omrežja, promocija, manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf, grafični oblikovalec, priročniki Published in ReVIS: 20.01.2025; Views: 139; Downloads: 1
Full text (1012,17 KB) |
3. |
4. Digitalni mediji in uporaba digitalnih medijev v marketinške namene : diplomska nalogaJan Bučar, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo raziskovali trenutne digitalne medije in njihovo uporabo pri digitalnem marketingu. Digitalni mediji vplivajo na vsakodnevno življenje posameznika, na poslovno okolje in družbo. V diplomski nalogi smo preverjali vpliv socialno-demografskih in socialno-ekonomskih dejavnikov na posameznikovo uporabo digitalnih medijev, pozitivne in negativne vplive digitalnih medijev na družbo ter vpliv digitalnega marketinga na razmišljanje kupcev. Ugotavljamo, da so sodobne oblike digitalnih medijev oz. kanali digitalnega marketinga v domeni pripadnikov mlajše populacije, ki lahko kot potrošniki učinkovito izkoristijo vse prednosti tovrstnega oglaševanja. Negativni vplivi digitalnih medijev se kažejo predvsem v zasvojenosti posameznikov in manjši povezanosti ljudi, pozitivni vplivi pa v hitrejši komunikaciji med posamezniki ter boljši in hitrejši dostopnosti informacij. Vpliv digitalnega marketinga na nakupne odločitve potencialnih kupcev je lahko tako pozitiven kakor negativen, pri čemer agresivno oglaševanje večkrat odvrne potrošnika od nakupa. Keywords: digitalni mediji, digitalni marketing, posameznik, kupec, družba Published in ReVIS: 02.12.2024; Views: 242; Downloads: 8
Full text (908,71 KB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA ZAmaris Djordjević, 2024, not set Abstract: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo
različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se
včasih zdi, da nič zares ne deluje.
Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija
Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila
ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj,
tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem
delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje
ustvarjalcev marketinških sporočil. Keywords: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil. Published in ReVIS: 27.09.2024; Views: 356; Downloads: 11
Full text (3,40 MB) |
10. ANALIZA SPLETNIH OBJAV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH TREH PRIZNANIH GLOBALNIH E-COMMERCE PODJETIJAleš Mežič, 2024, not set Abstract: V diplomskem delu analiziram tri globalna e-commerce podjetja, Shein, AboutYou in Fashionova, ter njihove marketinške pristope na Facebooku, Instagramu in TikToku. Analiza razkriva pomen družbenih omrežij za ta podjetja in njihov odziv na hitro rastoče tehnološko in socialno okolje. Facebook je med platformami najbolj uveljavljen, medtem, ko Instagram in TikTok postajata vse pomembnejša zaradi svojih inovativnih funkcij. Z uporabo premišljenih strategij in kakovostne vsebine lahko podjetja dosegajo več uporabnikov ter povečujejo prepoznavnost in prodajo preko organskih in plačanih objav. Keywords: Družbena omrežja, marketing, marketinška orodja, objave na družbenih omrežjih, analiza. Published in ReVIS: 26.09.2024; Views: 303; Downloads: 5
Full text (2,25 MB) |