1. Vrednost nepremičnine : perspektiva nepremičninskih posrednikovSandra Kostrešević, 2024, master's thesis Abstract: Vrednotenje nepremičnin je kompleksen proces, ki vključuje določanje tržne in drugih vrednosti nepremičnine na podlagi različnih dejavnikov. Za doseganje čim točnejših vrednosti je potrebno izbiro načina vrednotenja prilagoditi posebnim značilnostim nepremičnine. V magistrskem delu smo opisali tri načine vrednotenja, in sicer način tržnih primerjav, na donosu zasnovan način in nabavnovrednostni način. Formalne ocene vrednosti za namene zavarovanja posojil, obdavčevanja, poslovnih odločitev in podobno podajajo pooblaščeni ocenjevalci vrednosti in sodni cenilci. Neformalne ocene pa podajajo tudi nepremičninski posredniki, in sicer za svoje naročitelje v poslih posredovanja. Namen tega magistrskega dela je bil preučiti, kakšna je njihova perspektiva na vrednost nepremičnine z osredotočanjem na kozmetične in gradbene prenove, strateško določanje cene, načine njihovega ocenjevanja nepremičnin, hkrati pa raziskati, kakšna je njihova vloga v celotnem postopku. Nepremičninski posrednik ima ključno vlogo pri vrednotenju nepremičnin, ker s svojim znanjem in izkušnjami pomaga določiti ustrezno ceno, ki bo privabila kupce in hkrati zagotavlja pravičen izid in zakonitost prodaje. Uporablja svoje strokovno znanje o trgu, trendih in vrednotenju nepremičnin, da optimizira strategijo prodaje. Poleg tega pomaga pri strategijah oglaševanja in pogajanjih, kar lahko vpliva na končno ceno in čas prodaje nepremičnine. Raziskava, ki smo jo izvedli s kvantitativno metodo anketiranja, je pokazala, da se lahko vpliv prenov razlikuje v učinkovitosti pri zvišanju tržne vrednosti glede na vrsto in obseg opravljenih del. Kot bolj donosne so se izkazale kozmetične prenove, na splošno pa nepremičninski posredniki ocenjujejo, da ni pozitivne korelacije med prenovami in višjo tržno vrednostjo glede na strošek prenove. Prav tako je bilo ugotovljeno, da igra začetna oglaševana cena pomembno vlogo pri uspehu prodaje. Napačno določena cena lahko vodi do dolgotrajnega iskanja kupca ali do nižje končne prodajne cene. Nepremičninski posredniki pa se strinjajo, da lahko s svojo vpletenostjo pri prodaji nepremičnine dosežejo višjo tržno vrednost, kot bi jo lastniki sami, stranke pa z njimi sodelujejo zaradi prepričanja, da da bo proces potekal bolj gladko in zakonito, ker cenijo njihovo strokovno znanje in izkušnje. Keywords: vrednotenje nepremičnin, nepremičninski posrednik, nepremičnina, tržna vrednost, prenove, oglaševana cena, nepremičninsko posredovanje, strategija oglaševanja Published in ReVIS: 15.01.2025; Views: 207; Downloads: 11
Full text (4,08 MB) |
2. |
3. Študija izvedljivosti projekta gradnje in prodaje apartmajskega naselja na CresuTomo Čajić, 2024, master's thesis Abstract: Magistrsko delo obravnava kompleksnost projektov kot enkratnih, časovno in finančno omejenih procesov, usmerjenih v doseganje ciljev naročnika. Ključna je faza snovanja, ki preverja smiselnost in izvedljivost projekta. Na primeru gradnje apartmajskega naselja na Cresu analiziramo investicijsko smiselnost in ekonomsko učinkovitost, ob upoštevanju specifičnosti lokacije in razpršenosti kupcev. Uporaba teoretičnih in empiričnih metod omogoča oblikovanje modela za ocenjevanje projektov. Cilj dela je nedvomno prispevati k razumevanju postopkov in metod, ki podpirajo snovanje investicijskih projektov, ter oblikovati celovit pristop k njihovi oceni. Keywords: analiza stroškov in dobrobiti, investicijski projekti, neto sedanja vrednost, notranja stopnja donosa, strategija investiranja, finančna analiza, snovanje projektov, ekonomska učinkovitost. Published in ReVIS: 20.12.2024; Views: 300; Downloads: 13
Full text (2,32 MB) |
4. Vzdrževanje tirnih vozil za posebne namene : diplomska nalogaMatjaž Novak, 2024, undergraduate thesis Keywords: informacijska podpora, vzdrževanje, kritične komponente, izkoriščenost, planiranje, revizijska popravila, strategija vzdrževanja, tirna vozila Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 278; Downloads: 6
Full text (5,15 MB) |
5. Digitalizacija procesa upravljanja kvalifikacij laboratorijske opreme : magistrska nalogaPeter Gorišek, 2024, master's thesis Abstract: Podjetja in družbe, ki si želijo povečati produktivnost in dodano vrednost na zaposlenega morajo strmeti k optimizaciji poslovanja in razvoju obstoječih ter novih produktov. Kot prevladujoč način za doseganje teh ciljev, se v času hitrega razvoja informacijske tehnologije, uporablja digitalizacija. Pogoj za uspešno izveden projekt digitalizacije je pravilno postavljena digitalna strategija, ki upošteva razmere tako zunaj kot znotraj družb, ter ustrezen projektni pristop. Keywords: digitalizacija, strategija digitalizacije, aplikacija, GAMP, laboratorijska oprema Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 334; Downloads: 27
Full text (1,96 MB) |
6. |
7. STRATEŠKO UPRAVLJANJE DRUŽBENIH MEDIJEV V PODJETJU NNK, D. O. O.Anže Hozjan, 2024, not set Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na strateško upravljanje družbenih medijev v podjetju NNK, d. o. o. Glavni cilj diplomskega dela je razvoj optimalne strategije upravljanja družbenih medijev. V teoretičnem delu definiramo pojem družbenih medijev in njihovo povezavo s poslovanjem podjetja. Nato definiramo pojem strateškega upravljanja ter vrste in tipe strategij, s poudarkom na učinkoviti implementaciji. V praktičnem delu analiziramo trenutno stanje upravljanja družbenih medijev v podjetju in konkurenci. Na podlagi analiz identificiramo področja za izboljšave ter podamo predloge, ki bodo podjetju pomagali izboljšati stanje. V zaključku povzamemo glavne ugotovitve, na podlagi katerih zastavimo optimalno strategijo upravljanja družbenih medijev z načrtom implementacije. Keywords: NNK, d. o. o., družbeni mediji, strateško upravljanje, strategija, upravljanje, oblikovanje strategije. Published in ReVIS: 22.11.2024; Views: 263; Downloads: 6
Full text (2,70 MB) |
8. |
9. |
10. |