Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 47
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Ingrid Prah, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: družbeni splet, spletna družbena omrežja, Facebook, nagradne igre, marketing
Published: 03.03.2017; Views: 3804; Downloads: 187
.pdf Fulltext (1,03 MB)

2.
3.
Nakupno vedenje porabnikov storitev šol vožnje Relax Trans
Branko Kremzer, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: šola vožnje, trženjski splet, nakupno vedenje, mestni kandidati, izvenmestni kandidati
Published: 13.11.2017; Views: 2723; Downloads: 202
.pdf Fulltext (1,11 MB)

4.
5.
6.
Pravica do pozabe
Marša Jekovec, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: pravica do pozabe, pravica do zasebnosti, pravica do svobode izražanja, osebni podatki, obdelava osebnih podatkov, svetovni splet
Published: 14.12.2017; Views: 2209; Downloads: 118
.pdf Fulltext (853,22 KB)

7.
Tržno komuniciranje v podjetju Hotel Sava Rogaška, d. o. o.
Veronika Novak, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: trženjski splet, marketing miks, komunikacijski načrt, hoteli
Published: 02.02.2018; Views: 2777; Downloads: 204
.pdf Fulltext (825,00 KB)

8.
9.
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Aida Hasanbegović, 2018

Abstract: Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup. V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens.
Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca.
Published: 05.04.2018; Views: 2469; Downloads: 164
.pdf Fulltext (3,19 MB)

10.
Search done in 0 sec.
Back to top