1.
Implementacija marketinških orodij v delovni procesDomen Aljaž Verbančič, 2022, undergraduate thesis
Abstract: Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam.
CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji.
Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Keywords: digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Published in ReVIS: 22.11.2022; Views: 1169; Downloads: 79
Full text (1,62 MB)