Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Izboljšanje in optimizacija upravljanja IT-storitev v srednje veliki organizaciji z vpeljavo ITSM orodja : magistrska naloga
Avtorji:ID Robida, Gašper (Avtor)
ID Delak, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2023_Gasper_Robida.pdf (1,76 MB)
MD5: AB749862B822BCC97F8B819E35EB108D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Upravljanje storitev informacijske tehnologije je ključno za učinkovito zagotavljanje informacijskih tehnologij v organizacijah in za dosego poslovnih ciljev. Prinaša prednosti, kot so izboljšana produktivnost, zmanjšanje časov nedelovanja sistemov, večje zadovoljstvo uporabnikov in večja varnost informacijskih sistemov, ter omogoča boljšo usklajenost med informacijsko tehnologijo in poslovnimi potrebami organizacije. Vpeljava ustreznega orodja za upravljanje storitev informacijske tehnologije je za organizacije zelo velikega pomena, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo procesov ter celovit vpogled v delovanje storitev informacijske tehnologije. Pravilna implementacija orodja ITSM omogoča boljšo sledljivost, nadzor in obvladovanje storitev informacijske tehnologije, kar vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju tveganj in izboljšanju poslovnih rezultatov organizacije.
Ključne besede:informacijska tehnologija, upravljanje storitev, ITSM, ITIL, procesi, zahtevki, incidenti, Jira
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[G. Robida]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:XV, 83 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10148 Novo okno
UDK:004.451.2:005(043.2)
COBISS.SI-ID:174991107 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:06.12.2023
Število ogledov:455
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.12.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The management of IT services is key to the effective provision of information technologies in organizations and the achievement of business goals. It brings benefits such as improved productivity, reduction of system downtime, greater user satisfaction, greater security of information systems and enables better coordination between IT and the business needs of the organization. The introduction of an appropriate tool for the management of information technology services is of great importance for organizations, as it enables the automation and optimization of processes and a comprehensive insight into the operation of IT services. The correct implementation of ITSM tools enables better traceability, control and management of IT services, which leads to increased efficiency, reduced risks and improved business results of the organization.
Ključne besede:information technology, service management, ITSM, ITIL, processes, request, incident, Jira


Nazaj