Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Authors:ID Djordjević, Amaris (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 6683$$zakljucno_delo.pdf (3,40 MB)
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se včasih zdi, da nič zares ne deluje. Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj, tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje ustvarjalcev marketinških sporočil.
Keywords:Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Year of publishing:2024
Publication date in ReVIS:27.09.2024
Views:6
Downloads:0
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back