Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Stališča učiteljev in dijakov do integrativnega kurikula
Avtorji:ID Lemut Bajec, Melita (Avtor)
ID Bratož, Silva (Avtor)
ID Štemberger, Tina (Avtor)
ID Ceket Odar, Mateja (Avtor)
Datoteke:URL https://www.dspo.si/index.php/dspo/article/view/1
 
.pdf RAZ_Lemut_Bajec_Melita_2023.pdf (365,12 KB)
MD5: D1ED966C2E3E738B8338F8BEE7A44CBC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNM - Univerza v Novem mestu
Ključne besede:sodobne šole, integrativni kurikul, medpredmetni timski pouk, sodelovalno učenje, projektno učenje, srednje šole, stališča, učitelji, dijaki
Datum objave:01.01.2023
Leto izida:2023
Št. strani:str. 3-18
Številčenje:Letn. 38, [št.] 1
UDK:373.5..016:316.644
ISSN pri članku:0353-1392
COBISS.SI-ID:151240195 Novo okno
DOI:10.55707/ds-po.v38i1.1 Novo okno
Opomba:Soavtorice: Silva Bratož, Tina Štemberger, Mateja Ceket Odar;
Datum objave v ReVIS:10.11.2024
Število ogledov:40
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko
Skrajšan naslov:Pedagoš. obz.
Založnik:Pedagoška obzorja, Pedagoška fakulteta
ISSN:0353-1392
COBISS.SI-ID:1142020 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teachers' and students' attitudes towards an integrative curriculum


Nazaj