Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Digitalni mediji in uporaba digitalnih medijev v marketinške namene : diplomska naloga
Avtorji:ID Bučar, Jan (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2024_Jan_Bucar.pdf (908,71 KB)
MD5: 9D3E5806BF18C890768949695423AAF5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V diplomski nalogi smo raziskovali trenutne digitalne medije in njihovo uporabo pri digitalnem marketingu. Digitalni mediji vplivajo na vsakodnevno življenje posameznika, na poslovno okolje in družbo. V diplomski nalogi smo preverjali vpliv socialno-demografskih in socialno-ekonomskih dejavnikov na posameznikovo uporabo digitalnih medijev, pozitivne in negativne vplive digitalnih medijev na družbo ter vpliv digitalnega marketinga na razmišljanje kupcev. Ugotavljamo, da so sodobne oblike digitalnih medijev oz. kanali digitalnega marketinga v domeni pripadnikov mlajše populacije, ki lahko kot potrošniki učinkovito izkoristijo vse prednosti tovrstnega oglaševanja. Negativni vplivi digitalnih medijev se kažejo predvsem v zasvojenosti posameznikov in manjši povezanosti ljudi, pozitivni vplivi pa v hitrejši komunikaciji med posamezniki ter boljši in hitrejši dostopnosti informacij. Vpliv digitalnega marketinga na nakupne odločitve potencialnih kupcev je lahko tako pozitiven kakor negativen, pri čemer agresivno oglaševanje večkrat odvrne potrošnika od nakupa.
Ključne besede:digitalni mediji, digitalni marketing, posameznik, kupec, družba
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:J. Bučar
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XIII, 57 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11069 Novo okno
UDK:004:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:215804675 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:02.12.2024
Število ogledov:211
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In this diploma thesis, we dealt with current digital media and their use in digital marketing. Digital media influence the daily lives of individuals, the business environment and society. In this thesis we examined the impact of socio-demographic and socio-economic factors on individuals' use of digital media, the positive and negative impact of digital media on society and the influence of digital marketing on consumer thinking. We have found that modern forms of digital media or digital marketing channels are mainly used by the younger population, who as consumers can effectively take advantage of all the benefits of this type of advertising. The negative effects of digital media are mainly seen in the dependency of individuals and less interpersonal connection, while the positive effects are seen in the faster communication between people and better and faster access to information. The influence of digital marketing on the purchasing decisions of potential buyers can be both positive and negative, with aggressive advertising often deterring consumers from making a purchase.
Ključne besede:digital media, digital marketing, individual, consumer, society


Nazaj