Title: | Možne zlorabe umetne inteligence v študijskem procesu : poročilo o raziskovalni nalogi |
---|
Authors: | ID Zakrajšek, Srečo (Author) |
Files: | POROCILO_o_raziskavi_-_Mozne_zlorabe_UI_v_studijskem_procesu_-6.1.2025_za_Cobiss.pdf (713,07 KB) MD5: 2CF1A6CDF5F7525E1C54FEFDA2025284
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Unknown |
---|
Typology: | 2.12 - Final Research Report |
---|
Organization: | FUDS - School of advanced social studies
|
---|
Abstract: | V okviru projekta Uporaba umetne inteligence (ChatGPT) pri predmetu Vodenje in organizacija medijske produkcije na FUDŠ smo pripravili raziskavo, s katero smo poskušali opredeliti možne zlorabe umetne inteligence v študijskem procesu. S to raziskavo smo nadaljevali in nadgradili naše raziskovalno in praktično delom tem področju iz preteklega študijskega leta.
Opravili smo literaturni pregled stanja, teoretičnih raziskav in poročil o praktičnih problemih in rešitvah. Na podlagi tega smo pripravili tudi anketo med študenti, s katero smo poskušali izvedeti čim več konkretnih podatkov in predlogov od študentov, ki UI aktivno uporabljajo v študijskem procesu.
Rezultati naše raziskave kažejo, da študenti poznajo možne zlorabe UI v študijskem procesu, in tudi predlagajo določene ukrepe, da se to omeji ali prepreči, saj lahko vpliva negativno na študijski proces in povzroča razlikovanje med študenti. |
---|
Keywords: | ChatGPT, umetna inteligenca, zlorabe umetne inteligence, medijska produkcija, visokošolsko izobraževanje |
---|
Place of publishing: | Ljubljana |
---|
Place of performance: | Ljubljana |
---|
Publisher: | IAM visoka šola za multimedije, FUDŠ |
---|
Year of publishing: | 2025 |
---|
Year of performance: | 2025 |
---|
Number of pages: | 40 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-11356 |
---|
COBISS.SI-ID: | 221179651 |
---|
UDC: | 004.5 |
---|
Publication date in ReVIS: | 21.01.2025 |
---|
Views: | 42 |
---|
Downloads: | 1 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |