Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Možne zlorabe umetne inteligence v študijskem procesu : poročilo o raziskovalni nalogi
Authors:ID Zakrajšek, Srečo (Author)
Files:.pdf POROCILO_o_raziskavi_-_Mozne_zlorabe_UI_v_studijskem_procesu_-6.1.2025_za_Cobiss.pdf (713,07 KB)
MD5: 2CF1A6CDF5F7525E1C54FEFDA2025284
 
Language:Slovenian
Work type:Unknown
Typology:2.12 - Final Research Report
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:V okviru projekta Uporaba umetne inteligence (ChatGPT) pri predmetu Vodenje in organizacija medijske produkcije na FUDŠ smo pripravili raziskavo, s katero smo poskušali opredeliti možne zlorabe umetne inteligence v študijskem procesu. S to raziskavo smo nadaljevali in nadgradili naše raziskovalno in praktično delom tem področju iz preteklega študijskega leta. Opravili smo literaturni pregled stanja, teoretičnih raziskav in poročil o praktičnih problemih in rešitvah. Na podlagi tega smo pripravili tudi anketo med študenti, s katero smo poskušali izvedeti čim več konkretnih podatkov in predlogov od študentov, ki UI aktivno uporabljajo v študijskem procesu. Rezultati naše raziskave kažejo, da študenti poznajo možne zlorabe UI v študijskem procesu, in tudi predlagajo določene ukrepe, da se to omeji ali prepreči, saj lahko vpliva negativno na študijski proces in povzroča razlikovanje med študenti.
Keywords:ChatGPT, umetna inteligenca, zlorabe umetne inteligence, medijska produkcija, visokošolsko izobraževanje
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:IAM visoka šola za multimedije, FUDŠ
Year of publishing:2025
Year of performance:2025
Number of pages:40 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11356 New window
COBISS.SI-ID:221179651 New window
UDC:004.5
Publication date in ReVIS:21.01.2025
Views:42
Downloads:1
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back