Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Metode za spodbujanje idej posameznikov : ustvarjalno načrtovanje novih izdelkov in storitev
Authors:ID Zakrajšek, Srečo (Author)
Files:.pdf Metode_za_spodbujanje_idej_posameznikov.pdf (2,12 MB)
MD5: B51C634241F145DCEE23E02ADBAC987B
 
Language:Slovenian
Work type:Unknown
Typology:2.02 - Professional Monograph
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:Umetna inteligenca predstavlja izjemne možnosti ob uporabi različnih metod in tehnik za generiranje idej in njihovih kombinacij. Ta priročnik ponuja pet kreativnih metod, ki pomagajo posameznikom pri ustvarjanju novih idej, reševanju problemov ter načrtovanju izdelkov in storitev. Vsaka metoda oziroma tehnika je opisana skozi praktične primere in prilagojena široki uporabi – od vsakdanjih izzivov do kompleksnih projektov. V priročniku boste spoznali kako načrtujemo in izvedemo naslednje postopke: Ideje, ki se porodijo posameznikom, Analogija (podobnost, sorodnost), Prisilne povezave, Igre z besedami in Miselni vzorci. Izbira prave metode oz. tehnike je odvisna od specifičnega problema in ciljev, zato priročnik ponuja smernice za izbiro optimalnega pristopa. Cilj je izboljšati sposobnosti načrtovanja, kreativnega razmišljanja in prilagajanja, s čimer lahko preprečimo težave še preden nastanejo ter poiščemo priložnosti tam, kjer jih prej nismo videli.
Keywords:kreativnost, načrtovanje, umetna inteligenca, ideje, analogija, prisilne povezave, igre z besedami, miselni vzorci
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:samozal.
Year of publishing:2025
Year of performance:2025
Number of pages:99 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11494 New window
COBISS.SI-ID:226856963 New window
UDC:004.5
Publication date in ReVIS:06.03.2025
Views:124
Downloads:3
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back