Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:OPTIMALNA POSTAVITEV ELEMENTOV NA DIGITALNIH OGLASIH
Authors:ID Cajhen, Ana (Author)
ID Toroš, Jani Ivan (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 8074$$zakljucno_delo.pdf (2,48 MB)
MD5: B7353480E867D6EC127A173D7C848699
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Magistrsko delo raziskuje vpliv postavitve oglasnih elementov na vizualno pozornost uporabnikov v digitalnem oglaševanju, s posebnim poudarkom na elementu popusta. V teoretičnem delu obravnavamo vzorce očesnega skeniranja po F- in Z-vzorcu, pomen barv, tipografije in elementov CTA. V empiričnem delu je bil izveden eksperiment s pomočjo tehnologije eye-trackinga s pomočjo spletnega programa GazeRecorder, v katerem so udeleženci opazovali šest različic oglasov z različno postavitvijo elementa popusta. Rezultati so pokazali, da je bila pozornost največkrat usmerjena v zgornji levi kot, analiza po spolu pa je prikazala razlike v vizualnem vedenju, saj so moški usmerjali pogled bolj ciljno, ženske pa bolj razpršeno. Raziskava potrjuje pomen razumevanja vizualne pozornosti in vedenjskih vzorcev uporabnikov pri snovanju sodobnih digitalnih oglasnih vsebin.
Keywords:Vizualna pozornost, digitalni oglasi, očesno skeniranje oglasov, postavitev elementov na digitalnih oglasih, eye-tracking.
Year of publishing:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12046 New window
Publication date in ReVIS:02.08.2025
Views:116
Downloads:2
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back