Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Proficiency of teachers’ digital content creation
Authors:ID Korže, Vanesa (Author)
ID Skrbinjek, Vesna (Author)
Files:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/222/145
 
URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/222/145
 
.pdf RAZ_Korze_Vanesa_0.pdf (539,83 KB)
MD5: 08F71549985D09B9D20AB4217DF8DEA5
 
Language:English
Work type:Article
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:MFDPŠ - International School for Social and Business Studies
Abstract:In this paper, we explore the proficiency in digital competencies of around 1,400 Slovenian teachers from 70 primary and secondary schools. Our main research question was: How proficient are teachers in the area of Digital content creation and what differences are observed across various projects? A quantitative survey methodology was employed to assess teachers’ competence in creating digital content. The findings reveal that teachers generally demonstrate basic to intermediate proficiency that varies across specific sub-competencies. Programming is by far the least developed sub-competence. The results highlight the ongoing need for targeted teachers’ professional development of digital competencies in order for students to benefit.
Keywords:digital competencies, teachers, Digital content creation, DigComp 2.2., Innovative pedagogy 5.0, DigFit, I-school
Publication status:Published
Publication version:Version of Record
Publication date:09.09.2025
Numbering:Vol. 14, no. 2
PID:20.500.12556/ReVIS-12232 New window
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/10.53615/2232-5697.14.353-367 New window
Publication date in ReVIS:19.09.2025
Views:173
Downloads:3
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Record is a part of a journal

Title:International journal of management, knowledge and learning
Shortened title:IJMKL
Publisher:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 New window

Licences

License:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Description:This Creative Commons license is very similar to the regular Attribution license, but requires the release of all derivative works under this same license.

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Usposobljenost učiteljev za ustvarjanje digitalnih vsebin
Abstract:Namen: Prispevek preučuje raven digitalne usposobljenosti približno 1.400 slovenskih učiteljev iz 70 osnovnih in srednjih šol. Osrednje raziskovalno vprašanje se nanaša na stopnjo usposobljenosti učiteljev za ustvarjanje digitalnih vsebin ter na razlike, ki se pojavljajo med različnimi projekti. Oblika študije/metodologija/pristop: Izvedena je bila kvantitativna anketa za oceno kompetenc učiteljev na področju ustvarjanja digitalnih vsebin. Zbrani podatki so služili kot osnova za deskriptivno statistiko in primerjalno analizo. Izvirnost pristopa je v povezovanju trenutnega stanja prakse v šolah z merljivimi kazalniki, opredeljenimi v okviru kompetenc DigComp 2.2. Ugotovitve: Rezultati kažejo, da učitelji na splošno izkazujejo temeljno do srednjo stopnjo usposobljenosti, ki se razlikuje glede na posamezne podkompetence. Najmanj razvito podkompetenco med slovenskimi učitelji predstavlja programiranje. Rezultati poudarjajo stalnopotrebo po ciljno usmerjenem strokovnem razvoju učiteljev na področju digitalnih kompetenc, da bi učenci imeli več koristi pri pouku. Analiza ponuja na dokazih temelječe vpoglede, ki podpirajo načrtovanje prihodnjih intervencij, natančneje prilagojenih potrebam učiteljev pri ustvarjanju digitalnih vsebin, ter tako prispevajo k celotni digitalni pripravljenosti izobraževalnega sistema. Izvirnost/vrednost: Prispevek temelji na primerjalni analizi projektnih aktivnosti z namenom ocenjevanja njihovega vpliva in trenutnega stanja kompetenc učiteljev na področju ustvarjanja digitalnih vsebin. Evalvacija je bila izvedena v skladu z okvirjemDigComp 2.2, ki ponuja strukturiran pogled na digitalne kompetence skozi različne dimenzije. Z mapiranjem učiteljevega znanja in praks na ta okvir študija ne le izpostavlja prednosti in slabosti, razkrite skozi projektno izvajanje, temveč tudi identificira konkretne vrzeli v veščinah ustvarjanja digitalnih vsebin.


Back