Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Zagotavljanje pravnega varstva turističnih potnikov na področju Republike Slovenije
Authors:Dimnik Kranjc, Petra (Author)
Dežman, Aljoša (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EVRO-PF - Nova Univerza - European Faculty of Law
Abstract:V sodobnem svetu morajo biti podjetja zelo pozorna na to, kako bodo nastopila na trgu in postala najboljša. Glede na močno konkurenco je potrebno pazljivo izpeljati prav vsako dejavnost. Ena izmed teh je tudi uspešno reševanje reklamacij, katerih predstavitev je bila glavni namen moje magistrske naloge, ki je razdeljena na dva dela in temelji na pravnem področju reševanja reklamacij.V teoretičnem delu je predstavljen turizem in njegova povezava z zadovoljstvom. Prav tako je predstavljen potrošnik in njegov odnos s podjetjem. V praktičnem delu sem poleg analize reklamacij in najpogostejših vzrokov zanje, predstavila tudi primere upravičene in neupravičene reklamacije. Navedena so nekatera dejstva, po katerih je upravičenost reklamacije prepoznavna. V nalogi je prikazan tudi postopek reševanja reklamacij.
Keywords:turizem, kupec, zadovoljstvo turistov, pravna varnost, reklamacija
Year of publishing:2017
Publisher:[P. Dimnik Kranjc]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:2053144758 Link is opened in a new window
UDC:338.48:34(49.4)(043.2)
Note:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija;
Views:1616
Downloads:131
Files:.pdf RAZ_Dimnik_Kranjc_Petra_i2017.pdf (934,54 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back