Title: | Vpliv uporabe Facebooka na osnovnošolske otroke v Občini Krško |
---|
Authors: | Kužner, Mateja (Author) Caf, Dušan (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Tipology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto |
---|
Abstract: | Zaradi naraščajoče uporabe socialnega omrežja Facebook pri otrocih se upravičeno pojavlja vprašanje zadostne skrbi za njihovo varnost in osebnostno celovitost. Skrb zbujajoči so rezultati ugotovitev, da je čedalje več otrok registriranih ter uporablja Facebook brez vednosti staršev, kakor tudi da starši bodisi ne vedo ali pa se ne znajo primerno odzvati nastali situaciji. Da imajo lahko negativni učinki in vplivi nezadostnega nadzora staršev hude posledice, kaže čedalje večje število najrazličnejših oblik medvrstniškega nasilja. V izogib slednjemu ter v
podporo večjemu ozaveščanju je poleg vzgojnih mehanizmov v izobraževalnem sistemu nujna tudi večja ozaveščenost staršev. Vedno večja uporaba spletnega socialnega omrežja Facebook med mladoletnimi osebami spreminja odnose v družini in v vsem okolju, ki jih obkroža. Ključne ugotovitve raziskave kažejo, da je uporaba Facebooka med osnovnošolskimi otroci v občini Krško razširjena, pri tem pa se ne zavedajo posredovanja osebnih podatkov. |
---|
Keywords: | Facebook, osnovnošolski otroci, prepovedana uporaba Facebooka, občina Krško, tveganja, varnost, nadzorstvena funkcija staršev |
---|
Year of publishing: | 2013 |
---|
Publisher: | [M. Kužner] |
---|
Source: | Novo mesto |
---|
COBISS_ID: | 2048196883 |
---|
UDC: | 004.738.5:316.472.4-027.44(043.2) |
---|
Note: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
---|
Views: | 2080 |
---|
Downloads: | 128 |
---|
Files: | MAG_2013_Mateja_Kuzner.pdf (1,00 MB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |