Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot podpora sodobnim oblikam poučevanja
Authors:Hotko, Bojan (Author)
Rojko, Katarina (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:V okviru magistrske naloge smo predstavili uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) v vlogi podpore sodobnim oblikam poučevanja, ki omogočajo učitelju kvalitetnejše izvajanje učnega procesa, učencem pa doseganje višje kvalitete znanja, ki je trajnejše. Šole morajo spremeniti načine poučevanja. Novodobni učitelji morajo posedovati ustrezna znanja s področja poznavanja sodobnih ciljev vzgoje in izobraževanja, smiselne uporabe individualizacije in diferenciacije pouka, drugačnih učnih metod in oblik ter smiselne uporabe sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije. Potekajo mnogi projekti, ki se ukvarjajo z uvajanjem IKT v izobraževanje. Projekt »Inovativna učna okolja podprta z IKT« omogoča implementacijo inovativne pedagogike, pri kateri učni scenariji poudarjajo uporabo mobilnih naprav v podporo mnogim različnim učnim strategijam. V nalogi smo primerjali in ugotavljali kakovost izobraževanja ter problematiko v povezavi z vključevanjem IKT pri poučevanju.
Keywords:IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučevanje, izobraževanje, motivacija učencev, znanje
Year of publishing:2018
Publisher:[B. Hotko]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:2048530451 Link is opened in a new window
UDC:004:37(043.2)
Note:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Views:3893
Downloads:282
Files:.pdf MAG_Hotko_Bojan_i2018.pdf (1,10 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back