Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
Authors:Mikolič, Matej (Author)
Tomšič, Matevž (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:Podjetništva ni brez trženja; elektronskega trženja in družbenih omrežij ni brez razmaha digitalne tehnologije. Diplomska naloga preučuje uporabo družbenih omrežij med podjetniki z namenom ugotavljanja, katera družbena omrežja so med njimi najbolj popularna. Na osnovi šestih podjetij je bilo ugotovljeno, da je najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje Facebook, sledi pa mu Instagram, kar velja tako za starejša kot mlajša podjetja. Podjetja so jih začela uporabljati, ker so zaznala njihove koristi, tj. razsežnost, cenovna ugodnost, možnost obdržati stik s konkurenco. Slednje pomeni, da jih je k temu v veliki meri prisilil trg in spremenjene tržne razmere. Kljub vsemu pa je med podjetji zaznati pomanjkljivo razumevanje teoretičnih trženjskih konceptov, zaradi česar podjetja objave na družbenih omrežjih naslavljajo splošno na celotno populacijo namesto ločeno po ciljnih skupinah.
Keywords:podjetništvo, digitalizacija, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, Instagram
Year of publishing:2020
Publisher:[M. Mikolič]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:2048637715 Link is opened in a new window
UDC:316.472.4:658-053.81(043.2)
Note:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Views:5351
Downloads:196
Files:.pdf VS_2020_Matej_Mikolic.pdf (1,08 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back