Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Izobraževanje v "senci" na Goriškem
Avtorji:Perozzi, Evelina (Avtor)
Raspor, Andrej (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:V magistrski nalogi, ki je razdeljena na šest poglavij smo želeli raziskati vzroke za porast privatnih inštrukcij v zadnjih letih na goriškem. Po teoretičnem delu kjer smo opredelili izobraževanje, inštrukcije in razlike med generacijami smo opravili tudi kvantitativno in kvalitativne raziskave in iz rezultatov raziskav je razvidno, da lahko vzroke za porast privatnih inštrukcij iščemo v družbenih spremembah, ki so vzrok hitrega razvoja individualizma in vplivajo na spremembe v sistemih formalnega izobraževanja. Želja družbe in gospodarstva je večje število visoko izobraženega kadra, ki bo učinkovit, tekmovalen a hkrati tudi poslušen. To spodbuja težnje novejših generacij po izobraževanju, medtem ko njihov individualizem, v smislu lastne odgovornosti in ambicioznosti, spodbuja tekmovalnost, neučakanost in materializem. V formalnem izobraževanju se tako razvijata vzporedno individualizem in konformizem, kot posledici prilagajanja izobraževanja za produktivni kapitalizem. Največji porast inštrukcij je zaznati, glede na raziskave, v srednjih šolah zaradi velike razlike v načinu izobraževanja med osnovno in srednjo šolo, kjer je zaznati velika odstopanja glede individualnega pristopa, priprav na preizkuse znanja in obsega domačih nalog. Preko raziskave je bilo tudi zaznati, da postajajo otroci v času šolanja, zaradi velike tekmovalnosti, oropani moči razmišljanja, ustvarjalnosti in spretnosti za reševanje problemov, saj v svoji želji po uspešnosti v izobraževalnem sistemu, živijo v neprestani tekmi brez časa za samozadovoljstvo. Inštrukcije tako postajajo večplastne in se koristijo tako za posredovanje znanja kot tudi za gradnjo samozaupanja in motivacijo, predstavljajo sredstvo za gradnjo temeljev pri krepitvi samopodobe in jim hkrati omogočajo doseganje lastnih ciljev, želenega nivoja znanja, kot tudi pričakovanj družbe in njih samih po uspehu v tekmi med vrstniki. V družbi velja neko obče prepričanje, da znanje in uspešnost odpirata poti za nadaljevanje izobraževanja po srednji šoli, kar posledično omogoča boljšo zaposlitev, boljšo plačo, ter večjo sprejetost v družbi.
Ključne besede:konformizem, individualizem, inštrukcije, izobraževanje, motivacija, magistrske naloge
Leto izida:2018
Založnik:[E. Perozzi]
Izvor:Nova Gorica
UDK:374
COBISS_ID:20021251 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:804
Število prenosov:64
Datoteke:.pdf RAZ_Perozzi_Evelina_i2018.pdf (4,06 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj