Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Authors:Bursać, Dejan (Author)
Lisac, Aleš (Mentor) More about this co-author... New window
Lisac, Aleš (Co-mentor)
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Keywords:spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Year of publishing:2021
Publisher:[D. Bursać]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:77650691 Link is opened in a new window
UDC:339.138(043.3)
VisID:26006
Views:1165
Downloads:81
Files:.pdf 2480$$dejan_bursac_diplomsko_delo.pdf (1,27 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back