Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Authors:Jereb, Špela (Author)
Lisac, Aleš (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika.
Keywords:embalaža, barva, potrošnik, nakup, odločitev.
Year of publishing:2021
Publisher:[Š. Jereb]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:86180355 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:26677
Views:1027
Downloads:94
Files:.pdf 2804$$diplomsko_delo_spela_jereb.pdf (2,26 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back