Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Strateško komuniciranje v Finančni upravi Republike Slovenije
Authors:Šepec, Andrejka (Author)
Brožič, Liliana (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDŠ - Nova Univerza - The Graduate School of Government and European Studies
Abstract:Magistrsko delo predstavlja strateško komuniciranje in njegov pomen za doseganje ciljev organizacije. Namen dela je s pomočjo domače in tuje strokovne literature raziskati pojem in naloge strateškega komuniciranja. Z analizo sekundarnih virov smo proučili komuniciranje, strateško komuniciranje in komuniciranje z javnostmi. Z viri in deduktivno metodo dela smo raziskali komuniciranje v Republiki Sloveniji in v mednarodnem okolju, predstavili smo tudi Finančno upravo RS. Glavni cilj magistrskega dela je prikazati pomembnost strateškega komuniciranja splošno in proučiti možnosti strateškega komuniciranja v Finančni upravi RS. S proučevanjem dobrih praks pri vzpostavitvi strateškega komuniciranja v mednarodnem okolju (EU, NATO) smo podali predloge in določili smernice za vzpostavitev koncepta strateškega komuniciranja v Finančni upravi RS. Magistrsko delo je s proučitvijo aktualnih razmer na tem področju podlaga za oblikovanje koncepta strateškega komuniciranja. Na osnovi ugotovitev, analiz in pridobljenega znanja smo odgovorili na raziskovalno vprašanje in potrdili hipotezi. V zaključku naloge smo z združevanjem pridobljenega znanja in analize primerov podali zaključne ugotovitve na temo strateškega komuniciranja. V okviru ugotovitev so podani predlogi za vzpostavitev koncepta strateškega komuniciranja, na podlagi katere bi lahko Finančna uprava RS v javnosti vzpostavila večjo davčno pismenost, davčno moralo in kulturo ter s tem posledično zmanjšala sivo ekonomijo. Naloge in tehnike strateškega komuniciranja bo v nadaljnjih raziskovanjih treba še podrobneje proučiti, saj so v magistrskem delu služile le za predstavitev nalog in dejavnosti komuniciranja, ki bi jih preko koncepta strateškega komuniciranja morala zagotoviti strokovna služba za komuniciranje.
Keywords:komuniciranje, strateško komuniciranje, odnosi z javnostmi, javnost, komunikacijske kampanje
Year of publishing:2021
Publisher:[A. Šepec]
Source:Kranj
COBISS_ID:93762307 Link is opened in a new window
UDC:336.1.07:659.4(043.2)
Note:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 17. 1. 2022;
Views:955
Downloads:90
Files:.pdf RAZ_Sepec_Andrejka_i2021.pdf (1,76 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back