Title: | Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole |
---|
Authors: | Dragan, Maja (Author) Erman, Nuša (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Tipology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto |
---|
Abstract: | V sodobnem načinu življenja je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) nekaj čisto običajnega. Spremlja nas na vsakem koraku. Postala je del vsakdanjega učnega procesa, zato je pomembno, da učenci že v prvem triletju osnovne šole spoznajo IKT in se jo naučijo uporabljati. V teoretičnem delu magistrskega dela sem predstavila IKT (vrste, uporabo v prvem triletju osnovne šole in izobraževanju, pozitivne in negativne učinke uporabe). V nadaljevanju sem s pomočjo anketnih vprašalnikov za starše in učitelje skušala raziskati, kdaj, pri katerih predmetih in katero IKT uporabljajo učitelji za poučevanje v prvem triletju osnovne šole, ter analizirati omejitve uporabe le-te s strani učiteljev in staršev. Rezultati raziskave so pokazali, da starši in učitelji uporabljajo IKT vsak dan. Za delo so dobro strokovno usposobljeni, vendar potrebujejo dodatna izobraževanja. Starši in učitelji menijo, da so potrebne omejitve, vendar jih učenci le delno upoštevajo. |
---|
Keywords: | informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, prvo triletje osnovne šole, učenci, uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
Publisher: | [M. Dragan] |
---|
Source: | Novo mesto |
---|
COBISS_ID: | 98626051 |
---|
UDC: | 004:373.3.046(043.2) |
---|
Note: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
---|
Views: | 1143 |
---|
Downloads: | 126 |
---|
Files: | MN_2021_Maja_Dragan.pdf (1,51 MB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |