Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv multimedije na razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri predšolskih otrocih : magistrska naloga
Avtorji:ID Glušič, Ana (Avtor)
ID Fric, Urška (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MN_2021_Ana_Glusic.pdf (1,60 MB)
MD5: F39C4AC1EBD9729E0C9AEF3BD58B596D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V magistrski nalogi obravnavam vpliv multimedije na razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri predšolskih otrocih. Predstavljam kvalitativno raziskavo, v okviru katere so otroci v eksperimentalni in kontrolni skupini enajst dni zapored prepevali izbrano pesem. V eksperimentalni skupini so otroci ob petju pesem spremljali ob avdio-video vsebini, v kontrolni skupini pa so peli brez nje. Prvi in zadnji dan raziskave sem otroke opazovala in izvedla prirejen test glasbenih sposobnosti po E. E. Gordonu. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da so otroci v kontrolni skupini, kjer ob petju niso uporabljali avdio-video vsebine, intonančno bolj točno zapeli izbrano pesem, medtem ko je bila pesem v obeh skupinah ritmično primerljivo dobro izvedena.
Ključne besede:multimedija, e-izobraževanje, predšolski otroci, glasbene sposobnosti, ritmični posluh, melodični posluh
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Glušič]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XV, 85 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8712 Novo okno
UDK:004.357:781.43-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:98642179 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:25.02.2022
Število ogledov:1472
Število prenosov:90
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In this master's thesis I discuss the influence of multimedia on the development of rhythmic ear and melodic pitch in preschool children. The research involved children in experimental and control groups singing the same song for eleven consecutive days. The children singing in the experimental group were accompanied by an audio-video version of the song, while children in the control group sang without any audio or video. Gordon's musical aptitude test was performed on the first and last day of observation. Research found that the intonation of the children from the control group, where they did not use audio-video content while singing, was more accurate, while the rhythmical performance was in comparison well executed in both groups.
Ključne besede:multimedia, e-learning, preschool children, musical ability, rhythmic ear, melodic pitch


Nazaj