Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Authors:Božičnik, Tjaša (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze.
Keywords:Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp.
Year of publishing:2022
Publisher:[T. Božičnik]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:118956291 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:27145
Views:505
Downloads:62
Files:.pdf 3180$$zakljucno_delo.pdf (2,43 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back