Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Authors:Joldić, Admir (Author)
Zupančič, Polona (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Keywords:Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Year of publishing:2022
Publisher:[A. Joldić]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:120729091 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:27181
Views:514
Downloads:49
Files:.pdf 3191$$zakljucno_delo.pdf (517,05 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back