Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Authors:Mazrekaj, Ardita (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Keywords:fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Year of publishing:2023
Publisher:[A. Mazrekaj]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:158776835 Link is opened in a new window
UDC:659.1(043.3)
VisID:28426
Views:345
Downloads:36
Files:.pdf 3820$$zakljucno_delo.pdf (755,88 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back