Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (22)

  1. David Železnik: Vpliv svetovne finančne krize na narodno gospodarstvo in posamezno podjetje
  2. Marcela Ajdišek: Strateški pristop k pospeševanju prodaje v farmaciji: primer prodaje zdravila na recept
  3. Stojanka Jovanović: Ravnatelj kot pedagoški in poslovni vodja srednješolske ustanove
  4. Asja Seidl: Priložnosti za izboljšanje poslovanja v banki z uporabo modela obvladovanja stroškov
  5. Romana Turnšek: Posebnost krize v gradbeništvu 2008-2011 in rešitve
  6. Danijela Zorec: Pomen managementskega znanja pri razreševanju krize v insolvenčnih postopkih
  7. Nikolaja Kolmančič: Organizacijska klima kot pokazatelj simptomov krize
  8. Marinka Plavčak: Izzivi financiranja regionalnega razvoja in lokalne skupnosti
  9. Viktorija Krajnc: Genialnost in krizni management
  10. Jožica Sešlar: Celovit model obvladovanja tveganj v podjetju
  11. Dušanka Spolenak: Analiza vstopnih oblik malih in srednje velikih proizvodnih podjetij na avstrijsko tržišče
  12. Miran Belej: Oblikovanje koncepta znanja v kontekstu pravne, politične in gospodarske ureditve družbe
  13. Viki Gaspari: Prenova procesa kontroliranja izhodnih poročil v izbrani organizaciji
  14. Katjuša Kostanjšek: Kadrovski management ter zaposlovanje tujcev iz Bosne in Hercegovine ter Srbije
  15. Brigita Šorli: Posebnosti oblikovanja strategije za uspešen medgeneracijski prehod družinskih podjetij
  16. Uroš Planinc: Izpopolnjena strategija trženja inženiring storitev kot priložnost v krizi
  17. Katja Kokovnik: Zaposlovanje mladih in medgeneracijsko sodelovanje v sodelovanju s podjetjem
  18. Klemen Tratar: Posebnosti razvoja lastne blagovne znamke v grafični industriji
  19. Karmela Miškić: Analiza učinkovitosti ukrepov za zmanjšanje obsega slabih terjatev v bankah
  20. Boštjan Andrejčič: Dejavniki uspeha poslovanja cestno-transportnega podjetja
  21. Špela Rošer: Izpopolnjevanje koncepta vitke proizvodnje na osnovi managementa znanja
  22. Lucian Perger: Posebnosti oblikovanja strategije vstopa na tuje trge za družinska podjetja z inovativnimi izdelki

Diplomska dela (46)

  1. Mersija Ramić: Razrešitev krize s stečajem ali prisilno poravnavo
  2. Karmen Žnidarko: Prednosti učinkovitega internega komuniciranja
  3. Rok Smaka: Dejavniki uspešenga [!] plasmaja novega izdelka na domačem trgu
  4. Emili Šahmanović: Značilnosti in posebnosti pogajanj z ruskimi poslovneži
  5. Tanja Vetmić: Značilnosti in posebnosti pogajanj v mednarodnem okolju
  6. Manca Ojsteršek: Značilnosti in posebnosti pogajanj s kitajskimi poslovneži
  7. Kristina Žolger: Vloga marketinga dolgoročnih odnosov v slovenskem turizmu
  8. Maruša Marinič: Vloga in pomen poznavanja različnih kultur v mednarodnem poslovanju
  9. Urška Sternad: Uvedba novega projekta: investiranje v naložbeno zlato z večkratnimi vplačili
  10. Jerneja Rošer: Uporaba offshore con in posebnosti poslovanja na Kanarskih otokih
  11. Vili Zupančič: Ukrepi aktivne politike zaposlovanja v funkciji obvladovanja gospodarske krize
  12. Terezija Mohorko: Strategija načrtovanja in vodenje krizne situacije ob naravni nesreči - posledično poplave
  13. Amanda Bračko: Spremembe vedenjskih vzorcev interesnih skupin v podjetniški krizi
  14. Luka Verstovšek: Primerjava stečajnih postopkov Slovenije in Španije z vidika razrešitve krize
  15. Tina Gorinšek: Primerjalna analiza vzrokov krize v malem in velikem podjetju
  16. Nuša Drofenik: Primerjalna analiza vloge upravitelja v postopkih zaradi insolventnosti
  17. Natalija Čakš: Poslovna darila kot del mednarodnega komuniciranja
  18. Janja Daković: Posebnost reševanja krize z insolvenčnimi postopki
  19. Sanja Tjukajev: Posebnosti premagovanja krize v mikro podjetju
  20. Jan Oblak: Posebnosti nastanka in reševanja krize v malem podjetju
  21. Anja Planovšek: Poplačila upnikov v postopkih osebnega stečaja
  22. Dijana Vrejić: Pomen poznavanja kulture za uspešno poslovanje z Nemčijo
  23. Milka Kovačević: Pomen načrtnega pristopa k pripravi in izvedbi izvoznega posla
  24. Tilen Gaber: Pomen kriznega managementa pri obvladovanju krize ob naravni nesreči
  25. Zdenka Zupančič: Položaj žensk v managementu
  26. Monika Dražetić: Podobnosti in razlike med stečajem in prisilno poravnavo z vidika obvladovanja krize
  27. Tatjana Šalej: Načini obvladovanja tveganj neplačila terjatev
  28. Lucian Perger: Menjava generacije kot pomembno in posebno problemsko področje v družinskem podjetništvu
  29. Marko Kotnik: Kulturološki izzivi pri poslovanju z Indijo
  30. Natalija Bratina: Kriza kot odpiranje novih priložnosti v storitveno-logističnih podjetjih
  31. Maruša Rajovec: Konflikti v organizacijah v času gospodarske krize
  32. Klavdija Komerički: Koncept učeče se organizacije kot dejavnik za preprečitev krize
  33. Stanka Žičkar: Izpopolnjevanje embalaže kot dejavnik za povečanje prodaje živilskih izdelkov
  34. Jasmina Jančič: Inovativno tržno komuniciranje kot pogoj za uspeh v živilskem podjetju
  35. Adela Lučić: Analiza vzrokov krize in predlogi za njeno razrešitev na izbranih primerih
  36. Zdenka Grčar Pulko: Analiza primera uporabe modela uravnoteženega merjenja uspešnosti poslovanja
  37. Nataša Ogris: Oblikovanje strateške nabave v proizvodnem podjetju
  38. Andreja Rosman: Načrt izvoza slovenskega vina na Kitajsko
  39. Luka Milutinović: Headhunting as international business
  40. Katja Lekan: Pomen logistike v mednarodnem poslovanju
  41. Saša Artnak: Odziv dobaviteljev avtomobilske industrije na posledice globalne krize
  42. Katja Krstić: Vrednotna orientacija in integracija organizacijske kulture v mednarodnem poslovanju
  43. Suzana Grieme: Posebnosti zagotavljanja kakovosti v franšiznem sistemu SAE
  44. Ines Čigoja: Analiza poslovnega okolja in poslovnih priložnosti na Madžarskem
  45. Roman Vozel: Pasti deregulacije in liberalizacije letalskega prometa
  46. Goran Ristić: Analiza načina vstopa na tuji trg s selitvijo proizvodnje - primeri uspešnih praks