Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG


Največkrat ogledana gradiva tedna (zadnjih 7 dni).

1.
2.
Vpliv kulture na poslovanje multinacionalnih podjetij
Meta Škedelj, 2014

Opis: Magistrska naloga »Vpliv kulture na poslovanje mednarodnih podjetij z analizo kulturnih vzorcev menedžerjev na Hrvaškem in v Sloveniji«, v svojem teoretičnem delu predstavlja in ponuja vpogled v premnoge definicije kulture, nacionalne kulture, organizacijske kulture, etike ter drugih prvin, ki so ključnega pomena za tvorjenje osnovnih vzorcev poslovanja posameznika v določeni družbi. Preko navedenih tipologij in opredelitev smo zajeli tiste, ki se nam za nalogo zdijo bistvene. Medtem ko v teoretičnem delu govorimo o kulturnih prvinah, ki so bistvenega pomena za ozadje naših značajskih ter s tem tudi poslovnih interakcij, si v praktičnem delu lahko pobliže ogledamo, kako dve nacionalni kulturi komunicirata med seboj in sodelujeta v mednarodnem podjetnem okolju. Pri tem želimo izpostaviti in opredeliti interakcije med obema državama. Delo prispeva k obsegu že opravljenih raziskav o medkulturnem komuniciranju, s svojim praktičnim delom pa ponuja vpogled v medkulturne odnose v komuniciranju hrvaške in slovenske regije. Raziskave z rezultati takšnega tipa so še vedno v manjšini, saj gre za dve, na prvi pogled težko opredeljivi področji glede definiranja medsebojnih odnosov. Prav zaradi dileme o tem, ali so sosedski medkulturni odnosi pozitivni ali ne, raziskava služi za potrditev dejstva, da neposredna geografska bližina dveh različnih kultur lahko omogoča konstanten osebni stik, ki se v raziskavi izkaže za ključnega pri kvaliteti komuniciranja in posledično dobrih poslovnih rezultatov podjetja. S praktičnim delom ter končnimi ugotovitvami opredelimo tudi obe kulturi glede na različne navedene tipologije in teorije, ki se v teoretičnem delu nanašajo na kulturo in tipe organizacijskih kultur. Tako pridobimo tudi strokovno opredeljen pogled na kulturne vzorce menedžerjev dveh regij podjetja Henkel.
Ključne besede: kulturna pogojenost, organizacijska kultura, medkulturna komunikacija, mednarodna korporacija, Henkel
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 2455; Prenosov: 59
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 337

3.
Prispevek Republike Slovenije v mednarodnih civilnih misijah – ocena vloge slovenske policije
Allen Lorbek, 2022

Opis: Z namenom nadzora premirja med Izraelom in sosednjimi državami je Organizacija Združenih narodov leta 1948 vzpostavila prvo mirovno operacijo, imenovano UNTSO. Od takrat dalje se mednarodna skupnost trudi pomagati razreševati konflikte oz. vzpostavljati pogoje za vzpostavitev in ohranjanje miru, vladavine prava ter izgradnjo države. Napotitve v mednarodne mirovne misije in operacije so od nekdaj predstavljale svojevrsten izziv, saj vsaka organizacija in tako tudi policija, upravlja s svojimi lastnimi viri glede na cilje, ki so značilni zanjo, in si prizadeva le-tem slediti. Tako lahko med značilne organizacijske vire štejemo splošne vire, ki vključujejo tudi cilje kadrovanja in financ, kakor tudi fizične (zmožnost opravljanja takšnega dela) ter naravne vire (na primer obveznosti do družine). Zunanje okolje organizacije je pomembno samo zato, ker določa cilje organizacije. Države so tiste, ki na podlagi nacionalne zakonodaje, prioritet, proračuna, strateških interesov in razpoložljivosti kadrov sekundirajo svoje strokovnjake v posamezne misije. Največkrat pa se zatakne ravno pri kadrih: manko kariernega razvoja, pomanjkanje spodbud pristojnih ministrstev za napotitev njihovih ekspertov, pomanjkanje usklajenega kurikuluma usposabljanj in izmenjave dobrih praks, prenizka solidarnost med državami članicami itd. Vse to pa tudi vpliva na uspešnost posamezne misije oziroma njen zagon. Kot ugotavlja DCAF, bi morale vlade razviti jasno politiko do sodelovanja v mednarodnih misijah. Za uspešno delovanje je kadrovski menedžment strateškega pomena vsake sodobne organizacije, tako tudi za slovensko policijo.
Ključne besede: mirovne operacije, napotitve, zakonodaja, kadri, policija
Objavljeno: 28.06.2022; Ogledov: 1042; Prenosov: 79
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 301

4.
5.
6.
7.
Poslovni načrt za podjetje Shoreditch d. o. o.
Taja Grubar, 2018

Opis: V diplomskem delu sem s pomočjo poslovnega načrta preverjala možnosti za uspeh podjetja Shoreditch, d. o. o. Poslovni načrt je izredno pomemben korak pred uresničitvijo poslovne zamisli. Če je narejen kakovostno, lahko z njim zelo natančno preverimo zrelost poslovne ideje in služi kot naslednji korak k uresničevanju le-te. Skozi raziskavo sem ugotavljala, ali je na gostinskem trgu v Ljubljani še prostor za novo podjetje, in s finančno analizo ocenila uspešnost podjetja v prvih štirih letih delovanja. Idejo za ustanovitev podjetja Shoreditch, d. o. o. sem dobila na potovanju v Londonu, kjer sem obiskala veliko zanimivih in unikatnih barov in restavracij. Svojo izkušnjo želim zdaj deliti in ustvariti v Ljubljani. Bar in bistro Shoreditch bo trgu nudil nekaj svežega in kupcem ponudil unikatno izkušnjo. Izdelano diplomsko delo bo služilo kot vodič za ustanovitev podjetja Shoreditch, d. o. o. in začetno poslovanje podjetja oziroma bo podlaga za izvedbo poslovne ideje. Glavni cilj diplomskega dela je predstavitev mojih zamisli na logičen in razumljiv način.
Ključne besede: poslovni načrt, podjetje, gostinstvo, zajtrk, brunch, second hand
Objavljeno: 20.09.2018; Ogledov: 3021; Prenosov: 159
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 179

8.
Poslovni načrt za otroško igralnico, pivnico in biljardnico Rock
Damjan Barić, 2017

Opis: V diplomskem delu bomo s pomočjo poslovnega načrta preverili, ali so naše želje in ideje, da bi postavili otroško igralnico, pivnico in biljardnico, smiselne. Ker smo prepričani, da mladi starši potrebujejo kotiček, kjer bi lahko brezplačno in brezskrbno pustili svoje otroke, bomo preverili, kako najbolje izdelati poslovni kompleks, ki bi zadostil potrebam čim širšega kroga ljudi. Da bi dobili čim bolj jasno sliko, bomo raziskali panogo, konkurenco, določili ciljni trg ter predstavili naše konkurenčne prednosti. Naredili bomo tudi načrt promocijskih dejavnosti ter izdelali terminski načrt in finančne projekcije. S pomočjo anket, izvedenih med naključno izbranimi osebami, bomo dobili uporabne podatke o pivu, kavi in otroški igralnici. Na ta način bomo ugotovili, kateri izdelki so najbolj priljubljeni, kakšno postrežbo si želijo stranke, katera igrala so med otroki priljubljena in katera so najkoristnejša za njihov gibalni razvoj. Na osnovi finančnih analiz in povpraševanja po tovrstnih storitvah proti koncu dela ugotavljamo, da je odprtje takšnega objekta smiselna poslovna poteza. Iz finančnih projekcij je razvidno, da bo točka preloma dosežena v četrtem mesecu in da bo dobiček prva štiri leta rasel z 10- do 15-odstotno rastjo.
Ključne besede: poslovni načrt, gostinstvo, pivnica, biljard, otroška igralnica, novo podjetje
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 3667; Prenosov: 191
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 117

9.
Poslovni načrt za rast podjetja GTR, d. o. o.
Tina Rous, 2018

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala možnost nadaljne rasti podjetja GTR, d.o.o., ki se ukvarja z gostinstvom v svoji restavraciji Casa del nonno v Gornji Radgoni. Restavracija je bila odprta 28.8.2009 in je vse do leta 2015 uspešno poslovala. Podjetje GTR, d.o.o., je stalno povečevalo svoja poslovna sredstva, prihodke in dobiček ter imelo že po definiciji status rastočega in dinamičnega podjetja. V letih 2015 in 2016 je podjetje doletelo nekaj objektivnih in nepredvidenih situacij, na katera ni imelo vpliva ( begunci, zaprtje cest). O tem bom več govorila v samem diplomskem delu. V teh dveh letih se je podjetje borilo za preživetje. Poslovanje podjetja se je normaliziralo oziroma stabiliziralo v letu 2017. V podjetju so se odločili, da bodo v obdobju 2017- 2020 zagotavljali rast na tri načine, in sicer: - z rahlo generično rastjo v domicilni restavraciji letno cca 7 %; - z diverzifikacijo; _ z uvajanjem nove storitve/ produkta na že obstoječi trg. V ta namen so najeli funkcionalne prostore v Gornji Radgoni, kjer bodo organizirali razne dogodke in prireditve, vse v cilju večje prodaje svojih storitev. Prihodki iz te dejavnosti bodo predstavljali cca 10% vseh prihodkov podjetja. V diplomskem delu bom na začetku obravnavala nekaj teoretičnih izhodišč. Sledi opis panoge, v kateri podjetje deluje z makroekonomskimi kazalci, ki vplivajo na poslovanje podjetja in družbo kot celoto. V delu na osnovi teh pridobljenih podatkov govorim o razvojni možnosti panoge in o trendih v njej. Po predstavitvi podjetja in njegove dejavnosti, viziji in poslanstvu , sledi raziskava trga z nekaj teoretičnimi izhodišči in kako se s tem podjetja ukvarja v praksi. V četrtem poglavju sem s pomočjo informacij od managmenta podjetja izdelala SWOT- analizo in trženjski načrt obstoječe in nove dodatne dejavnosti z anlizo kritičnih notranjih in zunanjih tveganj. Sledi predstavitev lastništva podjetja GTR, d.o.o., njegov managment, kadrovsko strukturo in organizacij. V nadaljevanju sledi analiza poslovanja podjetja za obdobje 2013- 2016 s predstavitvijo letnih bilanc stanja in izkazov poslovnega izida. Na koncu dela sem predstavila finančne projekcije poslovanja podjetja za obdobje 2017-2020, njihove predpostavke in komentarje le- teh. Pri pripravi dela sem uporabila predvsem domačo strokovno literaturo, pri analizi in zbiranju podatkov pa sem uporabila podatkovne baze in evidence SURS-a, AJPES-a in UMAR-ja.
Ključne besede: Poslovni načrt, rast podjetja, rast z diverzifikacijo, gostinstvo, organizacija dogodkov
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 3942; Prenosov: 192
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 116

10.
Poslovni načrt za izgradnjo turističnega kompleksa Talisman
Anika Jarc, 2017

Opis: Slovenija obiskovalcem nudi visoko kakovostna doživetja in lahko zadovolji tudi pričakovanja zahtevnih obiskovalcev. Je raznovrstna država s pestro ponudbo naravnih lepot ‒ vse od alpskih vrhov do jadranske obale. Dežela, kjer lahko ljubitelji vina in kulinarike uživajo ob lokalni ponudbi vrhunskih kuharjev ter svetovno znanih vinarjev. Slovenija predstavlja varno in mirno okolje v neokrnjeni naravi ter daje občutek butičnosti. Turistični inovatorji v tujini se hitro prilagajajo povpraševanju in obiskovalcem že dlje časa nudijo edinstvene, drugačne nastanitve od običajnih hotelov, apartmajev ter kampov. Tako kot v tujini se povpraševanje po drugačnih oblikah preživljanja dopusta povečuje tudi v Sloveniji. Glamping pomeni drugačnost, pomeni inovativno nastanitev v osrčju narave z udobjem, ki ga običajno pričakujemo v hotelih. V diplomskem delu sem za lasten primer glampinga z apartmaji v obliki hišk na drevesu izdelala poslovni načrt. S pomočjo teorije iz domače in tuje strokovne literature, sem obravnavala področje turizma v Sloveniji, trendov v turizmu, koncept trajnostnega in eko- turizma s poudarkom na glampingu. S pregledom obstoječih javno dostopnih virov in zbiranjem podatkov sem pridobila podrobnejši vpogled v tržišče nastanitvenih zmogljivosti na ciljnem področju. Analizirala sem priložnosti, prednosti, nevarnosti in slabosti. Izvedla sem tržno raziskavo in analizo, v katero sem vključila potencialne obiskovalce turističnega kompleksa in pridobila podatke o potencialnih obiskovalcih, njihovih željah in pričakovanjih. Na podlagi pridobljenih podatkov sem sestavila trženjski in finančni načrt. Predstavila sem terminski načrt ključnih aktivnosti in opozorila na kritična tveganja ter možne rešitve. Ključna ugotovitev poslovnega načrta je, da obstaja trg za poslovno zamisel in je poslovna investicija smiselna.
Ključne besede: Slovenija, turizem, podjetje, poslovni načrt, trženje, razvoj, management
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 5678; Prenosov: 654
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 110