Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (13)

  1. Valentina Bitenc: Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
  2. Jaka Skubic: Krepitev znamke na primeru Ojster
  3. Maja Blažeka: Delovanje slovenskih podjetnikov skozi prizmo sreče, podjetniške radovednosti in intuicije
  4. Tomaž Peterlin: Prehod na električno mobilnost v Sloveniji : analiza stanja in predlogi
  5. Sašo Seljak: Analiza vpliva pandemije Covid-19 na trg polimerov v gradbeništvu
  6. Matevž Habjan: Pomen digitalizacije za podeželje : primer pametne vasi
  7. Dejan Vidović: Implementacija tehnologije veriženja blokov v prehrambni industriji: študija primera
  8. Jan Zakrajsek: Inoviranje trajnostnega poslovnega modela skupnostne samooskrbe z električno energijo iz obnovljivih virov
  9. Drenusha Barbatovci: Analiza možnosti vzpostavitve muzeja čokolade
  10. Ana Magdalenc: Analiza percepcije delovnega mesta zaposlenih glede na izbrane dejavnike v izbrani organizaciji
  11. Tine Jan: Model diferenciranih cen storitev gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov
  12. Drago Debeljak: Študija izvedljivosti razvoja in uvedbe nove tehnologije za reciklažo (razstavljivost) kompozitnih materialov v krožni ekonomiji - Dedra šport d. o. o.
  13. Jaka Kavčič: Strategija za implementacijo ukrepov v smeri promocije zdravja na delovnem mestu in večjega zadovoljstva zaposlenih

Diplomska dela (65)

  1. Nina Domič: Pomen zgodbarjenja v kontekstu znamke
  2. Tina Babnik: Analiza možnosti dodatnega glamping prenočišča na Krasu
  3. Nik Vuga: Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
  4. Žiga Zaletelj: Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin
  5. Manuela Jazbar: Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19
  6. David Doles: Razlika med uspešnimi in neuspešnimi poslovnimi pogajanji
  7. Primož Peterlin: Poslovni načrt za podjetje Prime Wood Primož Peterlin s.p.
  8. Matej Morn: Konceptualizacija razvoja Kulturnega društva Godba Medvode
  9. Teja Kušar: Poslovni načrt za rast podjetja Naša soseska d. o. o.
  10. Peter Roljić: Etika v marketingu
  11. Maks Ciuha: Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
  12. Miha Katič: Diverzifikacija poslovanja podjetja Nano inženiring d. o. o.
  13. Sara Sobočan: Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Lululemon sport d.o.o.
  14. Tamara Katič: Poslovni načrt za rast podjetja Ekspogrupa d. o. o.
  15. Karin Dobnikar: Poslovni načrt za WBH yoga studio d. o. o.
  16. Milan Šebalj: Poslovni načrt za rast podjetja OECO CPS d. o. o.
  17. Sanja Vidovič: Poslovni načrt za ustanovitev podjetja ZA5 d. o. o.
  18. Barbara Podobnik: Business Plan For The Growth of a Company - EDVRD Education AB
  19. Urša Sofranič Bogdanovič: Presoja ekonomske upravičenosti investicije izbranega podjetja
  20. Maja Arhanić: Vpliv uporabe socialnih omrežij med delovnim časom na učinkovitost zaposlenih
  21. Luka Rogelj: Poslovni načrt podjetja Beast Brewery d. o. o.
  22. Dijana Perićević: Primerjava kredita in lizinga na primeru oddajanja oz. financiranja premičnin
  23. Matej Karel Pleiweiss: Poslovni načrt za širitev in rast podjetja Hubris, d. o. o.
  24. Liza Dobrovoljc: Načrtovanje rasti podjetja ZKOTZ, d. o. o.
  25. Jure Miškulin: Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanje
  26. Damjan Jeraj: Poslovni načrt podjetja za zasebno varovanje Mobius varovanje d. o. o.
  27. Timotej Letonja: Načrtovanje rasti Numero Netherlands
  28. Marko Grčar: Poslovni načrt za rast podjetja specialna galvanotehnika Grčar d. o. o.
  29. Uroš Novak: Poslovni načrt Fit hrana d. o. o.
  30. Ana Premrl: Poslovni načrt: Konjeniški center
  31. Anže Vene: Načrtovanje rasti podjetja NV Holders
  32. Jošt Jelovčan: Poslovni načrt blagovne znamke Wicked Lion d.o.o.
  33. Jure Đuranović: Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
  34. Jernej Gvardjančič: Poslovni načrt za rast in širitev podjetja na Hrvaško "Instalacije Modic - trgovina in storitve d. o. o."
  35. Jernej Gvardjančič: Poslovni načrt za rast in širitev podjetja na Hrvaško "Instalacije Modic - trgovina in storitve d. o. o."
  36. Anja Banjanac: Načrtovanje rasti podjetja Estate, d.o.o.
  37. Matjaž Forjan: Sodobni informacijski sistemi za upravljanje sredstev
  38. Matjaž Kocjančič: Analiza učinkovitosti na primeru dropshippinga
  39. Mariša Šifrar: Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
  40. Dejan Vidovič: Poslovni načrt podjetja Dejan Vidovič, s. p.
  41. Blaž Benčina: Nastanek, razvoj in problematika kriptovalut
  42. Nataša Vukosavljević: Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil
  43. Branka Jovanović: Proučevanje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v podjetju Hella Saturnus Slovenija d. o. o.
  44. Kris Kokelj: Poslovni načrt za prodajo produktov na Amazonu
  45. Klemen Rakušček: Zbiranje sredstev z začetno ponudbo žetonov v Sloveniji in po svetu
  46. Anže Kadunc Dežman: Poslovni načrt za Mystic wear
  47. Mateja Jagnjić: Poslovni načrt za izgradnjo luksuzne vile
  48. Aleš Sattler: Poslovni načrt za rast podjetja D. S.
  49. Taja Grubar: Poslovni načrt za podjetje Shoreditch d. o. o.
  50. Žan Knehtl: Načrtovanje rasti podjetja Atrium Novi interieri d.o.o.
  51. Mihael Kuezmič: Poslovni načrt: Kolesarski park Stari vrh d. o. o.
  52. Vanja Knežević Sošić: Rast podjetja - načrtovanje rasti podjetja Petrol, d. d.
  53. Tina Rous: Poslovni načrt za rast podjetja GTR, d. o. o.
  54. Vesna Zorman: Poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja Nora torta, d. o. o.
  55. Damjan Barić: Poslovni načrt za otroško igralnico, pivnico in biljardnico Rock
  56. Zoran Pančur: Poslovni načrt za rast podjetja Aleator d. o. o.
  57. Romano Pravdič: Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"
  58. Tadej Rozenberger: Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnosti
  59. Sandra Mustedanagić: Poslovni načrt za podjetje N'Drop
  60. Anika Jarc: Poslovni načrt za izgradnjo turističnega kompleksa Talisman
  61. Marc Debeljak: Poslovni načrt za izdelavo platforme za prodajo odpadkov
  62. Žiga Dinghauser: Poslovni načrt za rast transportnega podjetja
  63. Drenusha Barbatovci: Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
  64. Marko Blatnik: ŠTUDIJA PRIMERA NAJUSTREZNEJŠE TEHNIČNE REŠITVE POSLOVNE INTELIGENCE V OBRAVNAVANEM PODJETJU
  65. Matjaž Komel: Poslovni načrt za izgradnjo modela Karinka