Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (11)

  1. Neža Curk: ZAPOSLOVANJE MEHANIKOV V SERVISNI AVTOMOBILSKI INDUSTRIJI NA SLOVENSKEM TRGU. PRIMER PODJETJA AVTO ELITE D. O. O.
  2. Žan Lisjak: VPLIV KOGNITIVNIH PRISTRANSKOSTI NA VEDENJE UPORABNIKOV VODENIH ŠPORTNIH STORITEV
  3. Nik Pfeifer: ANALIZA TRENUTNE POZICIJE TV CELJE NA SLOVENSKEM TRGU TER PRILOŽNOSTI ZA DVIG NJENE PREPOZNAVNOSTI S POMOČJO DRUŽBENIH OMREŽIJ
  4. Nik Lacić: VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
  5. Marko Damjanović: Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
  6. Lučka Kuhar: Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
  7. Karin Zorn: Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
  8. Hanna Ahmetagić: Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
  9. Tjaša Stermecki: Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
  10. Daniela Stojanovska: Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
  11. Maja Koščak: Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.