Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Marko Peršič

Vseh ključnih besed je 41, ki se skupaj pojavijo 52 krat.
7 ključnih besed (17.07 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 18 krat (34.62 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x16.67%učeča se organizacija, management, manager, znanje
2x11.11%motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska kultura
1xtimsko delo, konkurenčnost, spremembe, organizacija, voditeljstvo, kupec, blagovna znamka, kapital, mala podjetja, orodja tržnega komuniciranja, vodenje, tržno komuniciranje, socialni kapital, Blagovne znamke, splet trženjskih komunikacij, storitev, organizacijsko učenje, socialnovarstveni programi, zaposleni, model future-O(R), zavarovalništvo, odnosi med zaposlenimi, stres, izgorelost, zadovoljstvo uporabnikov, Materinski dom Celje, potrošnik, organizacijska klima, zadovoljstvo potrošnikov, socialni vpliv, organizacijska strategija, socialna zavest, trgovina, zvestoba