Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Gregor Jagodič

Together there are 278 keywords, that are appearing 397 times.
50 of them (17.99 % of all) appear more than once, together appearing 169 times (42.57 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x11.24%management znanja
8x4.73%vodenje
7x4.14%motivacija
6x3.55%marketing, blagovna znamka
5x2.96%trženje, usposabljanje, znanje
4x2.37%prodaja, prenos znanja, organizacijska klima, podjetje, razvoj, motivacijske teorije, podjetništvo, kadrovanje
3x1.78%diplomske naloge, podjetnica, strategija, delovno mesto, izobraževanje, žensko podjetništvo, človeški viri, vodja
2x1.18%zadovoljstvo zaposlenih, motiviranje, spremembe, zaposlovanje, oglaševanje, zaposleni, prepoznavnost blagovne znamke, komuniciranje, podjetja, uspešnost podjetja, COVID-19, potrošniki, komunikacija, zadovoljevanje potreb, posledice, upravljanje, dobavitelji, upravljanje znanja, šport, carina, zadovoljstvo, organizacijska kultura, podjetnik, ravni vodenja, pospeševanje prodaje, stili vodenja
1xmotivi, nedenarne nagrade, vodja kot motivator, kakovostno življenje doma, priložnosti, motivacijski modeli, članstvo, starostniki, nagrajevanje, socialna oskrba, staranje, pomoč na domu, nakupno odločanje, tehnologija, VR, virtualizacija, ekonomski učinek, upravljanje s človeškimi viri, promocijske aktivnosti, virtualna resničnost, navidezna resničnost, inovacije, kupci, inovativnost, družinsko podjetništvo, sponzorstvo, delovna uspešnost, zavarovalništvo, odnos oče - sin, družinsko podjetje, konflikti, nasledstvo, kmetijska zadruga, analiza blagovne znamke, blagovna znamka Mercator, spletni mediji, strateški cilji, družbena omrežja, promocija, muzeji, slabosti, čokolada Gorenjka, organizacija podjetja, kozmetična dejavnost, komunikacijska orodja, sodobni komunikacijski kanali, elektronsko poslovanje, Zakon o delovnih razmerjih, veze in poznanstva, kozmetika, ravnanje z ljudmi pri delu, poreklo blaga, finančni načrt, preferencialno poreklo, nepreferencialno poreklo, analiza potreb po usposabljanju, dajatve, proces kadrovanja, obstoječi načini kadrovanja, potrošnik, nakup, zvestoba, načrtovanje, trg nepremičnin, izbiranje zaposlenih, trgovina, trženje izdelkov, način vstopa, mednarodno poslovanje, Brazilija, zobozdravstvo, hidravlična dvižna miza, prodajne strategije, ciljna skupina, konkurenca, zaposlovanje tujcev, tujci, čokolada, tuji državljani, postopek zaposlitve, delodajalci, delovno dovoljenje, Gorenjka, analiza trga, zdravila, javno zdravje, medicinski pripomočki, motivacijski dejavniki, ustvarjanje blagovne znamke, motivacija na delovnem mestu, razvoj blagovne znamke, proces ustvarjanja blagovne znamke, športni manager, management človeških virov, športni management, management človeških virov v športu, gostinska dejavnost, poslovni načrt, podpora, položaj podjetnic, Pivovarna Laško, graditev blagovnih znamk, Laško, rast, modeli rasti in razvoja, strategije, uvoz, tovorni promet, funkcionalna pismenost, Informacijsko-komunikacijska tehnologija, timsko delo, Covid-19, sodelovanje, medsebojni odnosi, informacijska pismenost, generacije, proces spreminjanja, zavarovalni zastopnik, upravljanje sprememb, utrjevanje sprememb, IKT, pripravljenost na spremembo, zaposlitveni marketing, zaposlitveni proces, zavod, poslovni bonton, družba znanja, vseživljenjski učni programi, spletna stra, vseživljenjsko učenje, oblike komunikacije, proces komuniciranja, učeča se organizacija, znanje in prenos znanja, logistika, človeški kadri, poslovna komunikacija, sankcioniranje kršitev, zavarovalniške goljufije, umetna inteligenca, optimizacija procesov, globalne motnje, digitalni marketing, kazalci uspešnosti, merjenje uspešnosti in učinkovitosti, avtomatizacija, digitalizacija, nabavni proces, nabavna tveganja, optimizacija, upravljanje odnosov z dobavitelji, upravljanje dobavne verige, digitalna orodja, modeli in pristopi k vodenju, izbira influencerjev, marketing influencerjev, vrednote blagovne znamke, merjenje uspešnosti, zavarovalnice, marketinški izzivi, presoje, standardi ISO, carinski postopki, vrste vodenja, digitalizacija carinskih postopkov, prenos znanja na področju carine, kakovost, spletna trgovina, spletni nakup, medpodjetniško poslovanje, trženje mobilnih telefonov, naloge uspešnega vodenja, učinkovita organizacija, nagrajevanje zaposlenih, uspešnost, ponudniki mobilne telefonije, vedenje potrošnikov, digitalna pismenost, delovno okolje, izredne razmere, pandemija, trg mobilne telefonije, management, indirektna nabava, terensko delo, informacije, kadri, procesi, turizem, strategija trženja, komercialist na terenu, vodja prodaje, osebni trener, samostojni podjetnik, fitnes, analiza SWOT, poslovna ideja, delo od doma, pandemija COVID-19, dejavniki nakupnega odločanja, nakupni proces, poprijemanje s stresom, epidemija, multipla skleroza, covid-19, kozmetični izdelki, varčevanje, pametno in energetsko varčno naselje, internet, pametne inštalacije, sončne elektrarne, gradnja, tiha opustitev delovnih nalog, besno prijavljanje na več delovnih mest, otrok, animirani junaki, raziskava, nabava, menedžment človeških virov, proizvodno podjetje, kompetence, študenti, agilnost, odnosi v podjetju, agilno vodenje, organizacija, finančna pismenost, storitev