Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Jagodič

Vseh ključnih besed je 287, ki se skupaj pojavijo 407 krat.
51 ključnih besed (17.77 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 171 krat (42.01 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x11.11%management znanja
8x4.68%vodenje
7x4.09%motivacija
6x3.51%blagovna znamka, marketing
5x2.92%usposabljanje, znanje, trženje
4x2.34%razvoj, prenos znanja, podjetje, kadrovanje, podjetništvo, prodaja, organizacijska klima, motivacijske teorije
3x1.75%izobraževanje, diplomske naloge, človeški viri, strategija, vodja, delovno mesto, žensko podjetništvo, podjetnica
2x1.17%potrošniki, COVID-19, zadovoljevanje potreb, spremembe, stili vodenja, posledice, uspešnost podjetja, zadovoljstvo zaposlenih, analiza trga, komunikacija, zaposleni, pospeševanje prodaje, podjetnik, zaposlovanje, podjetja, komuniciranje, oglaševanje, šport, upravljanje, dobavitelji, upravljanje znanja, zadovoljstvo, motiviranje, prepoznavnost blagovne znamke, organizacijska kultura, carina, ravni vodenja
1xstarostniki, staranje, pomoč na domu, kupci, virtualizacija, članstvo, slabosti, inovativnost, priložnosti, storitev, inovacije, turizem, nedenarne nagrade, promocijske aktivnosti, vodja kot motivator, uvoz, nagrajevanje, motivacijski modeli, pravičnost, kakovostno življenje doma, socialna oskrba, motivi, družinsko podjetništvo, kmetijska zadruga, muzeji, nakupno odločanje, VR, blagovna znamka Mercator, tehnologija, promocija, strateški cilji, spletni mediji, družbena omrežja, delovna uspešnost, analiza blagovne znamke, virtualna resničnost, ekonomski učinek, nasledstvo, sponzorstvo, upravljanje s človeškimi viri, konflikti, odnos oče - sin, navidezna resničnost, družinsko podjetje, zavzetost, zavarovalništvo, čokolada Gorenjka, organizacija podjetja, kozmetična dejavnost, komunikacijska orodja, sodobni komunikacijski kanali, elektronsko poslovanje, Zakon o delovnih razmerjih, veze in poznanstva, kozmetika, ravnanje z ljudmi pri delu, poreklo blaga, finančni načrt, preferencialno poreklo, nepreferencialno poreklo, analiza potreb po usposabljanju, dajatve, proces kadrovanja, obstoječi načini kadrovanja, potrošnik, nakup, zvestoba, načrtovanje, trg nepremičnin, izbiranje zaposlenih, trgovina, trženje izdelkov, način vstopa, mednarodno poslovanje, Brazilija, zobozdravstvo, hidravlična dvižna miza, prodajne strategije, ciljna skupina, konkurenca, zaposlovanje tujcev, tujci, motivacija zaposlenih, tuji državljani, postopek zaposlitve, delodajalci, delovno dovoljenje, strategija trženja, čokolada, medicinski pripomočki, zdravila, motivacijski dejavniki, motivacija na delovnem mestu, Gorenjka, ustvarjanje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, proces ustvarjanja blagovne znamke, športni manager, management človeških virov, športni management, management človeških virov v športu, gostinska dejavnost, poslovni načrt, podpora, položaj podjetnic, Pivovarna Laško, graditev blagovnih znamk, Laško, rast, modeli rasti in razvoja, strategije, javno zdravje, fitnes, sodelovanje, optimizacija, zaposlitveni marketing, zaposlitveni proces, učeča se organizacija, znanje in prenos znanja, medsebojni odnosi, Covid-19, generacije, IKT, informacijska pismenost, Informacijsko-komunikacijska tehnologija, timsko delo, funkcionalna pismenost, logistika, človeški kadri, vseživljenjski učni programi, družba znanja, vseživljenjsko učenje, spletna stra, spletni nakup, spletna trgovina, zavod, nabavna tveganja, proces komuniciranja, poslovna komunikacija, oblike komunikacije, poslovni bonton, nabavni proces, pripravljenost na spremembo, utrjevanje sprememb, upravljanje odnosov z dobavitelji, upravljanje dobavne verige, modeli in pristopi k vodenju, vrste vodenja, digitalizacija carinskih postopkov, carinski postopki, digitalna orodja, kazalci uspešnosti, optimizacija procesov, avtomatizacija, umetna inteligenca, globalne motnje, merjenje uspešnosti in učinkovitosti, digitalni marketing, prenos znanja na področju carine, kakovost, zavarovalniške goljufije, zavarovalnice, sankcioniranje kršitev, zavarovalni zastopnik, upravljanje sprememb, proces spreminjanja, marketinški izzivi, merjenje uspešnosti, presoje, standardi ISO, marketing influencerjev, izbira influencerjev, vrednote blagovne znamke, internet, indirektna nabava, medpodjetniško poslovanje, razvoj izdelkov, naloge uspešnega vodenja, učinkovita organizacija, kolektivno nagrajevanje, uspešnost, trženje mobilnih telefonov, ponudniki mobilne telefonije, digitalna pismenost, delovno okolje, izredne razmere, pandemija, vedenje potrošnikov, trg mobilne telefonije, nagrajevanje zaposlenih, management, komercialist na terenu, vodja prodaje, informacije, terensko delo, procesi, kadri, navtična industrija, poslovna ideja, samostojni podjetnik, tovorni promet, osebni trener, digitalizacija, analiza SWOT, delo od doma, pandemija COVID-19, epidemija, poprijemanje s stresom, covid-19, multipla skleroza, besno prijavljanje na več delovnih mest, tiha opustitev delovnih nalog, dejavniki nakupnega odločanja, nakupni proces, pametne inštalacije, pametno in energetsko varčno naselje, sončne elektrarne, gradnja, kozmetični izdelki, varčevanje, odnosi v podjetju, strategije lansiranja izdelka, raziskava, otrok, nabava, tržno pozicioniranje, menedžment človeških virov, proizvodno podjetje, animirani junaki, kompetence, agilno vodenje, agilnost, organizacija, finančna pismenost, študenti, sistemi nagrajevanja