Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Petra Vovk Škerl

Vseh ključnih besed je 67, ki se skupaj pojavijo 106 krat.
13 ključnih besed (19.4 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 52 krat (49.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
20x38.46%diplomsko delo
4x7.69%turizem, kakovost storitev
3x5.77%zadovoljstvo gostov, trženjski splet, tržno komuniciranje, hoteli
2x3.85%turistične storitve, zadovoljstvo uporabnikov, merjenje zadovoljstva, raziskava trga, trženje, študentsko delo
1xterminski načrt, finančni načrt, turistična ponudba, kulturna dediščina, varstvo okolja, človeški viri, trženjske strategije, kulinarična dediščina, nabava, poslovno načrtovanje, poslovni načrt, storitveno podjetje, uvajanje nove storitve, kulinarika, nakupna odločitev, gostinske storitve, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing miks, blagovne znamke, kavarne, prodaja izdelkov, regionalne jedi, nabavne funkcije, hotelske restavracije, komunikacijski načrt, medgeneracijski prehod, posredniki, delodajalci, krožno gospodarstvo, recikliranje, strategija sinjega oceana, delovno razmerje, pandemija, zaposlovanje, študentski servis, brezposelnost, recesija, gospodarska kriza, poslovna analiza, digitalno trženje, nasledstvo, študenti, tržne raziskave, prodajni trg, slaščičarne, družinska podjetja, odjemalci, SAP moduli, turistične agencije, ciljno trženje, prodajni trgi, konkurenca, Maribor