Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Franc Vidic

Vseh ključnih besed je 25, ki se skupaj pojavijo 26 krat.
1 ključnih besed (4 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2 krat (7.69 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x100%financiranje ženskega nogometnega kluba
1xe-trgovanje, analiza trga, konkurenčnost, marketinški splet, Republika Irska, nogomet, Ženska nogometna zveza Slovenije., ženski nogometni klub, ženski nogomet, tuji trg, benchmarking, izvoz, cene nepremičnin v Ljubljani., rast podjetja, vplivni dejavniki cen nepremičnin, cene nepremičnin, nepremičninski trg, analize portfelja, tržne strategije, bučno olje, marketinška strategija, tržna pozicija, strateško načrtovanje, nepremičnine