Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Franci Vidic

Vseh ključnih besed je 131, ki se skupaj pojavijo 140 krat.
7 ključnih besed (5.34 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (11.43 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x18.75%poslovni načrt, mlečni izdelki
2x12.5%kmetije, mleko, rast podjetja, blagovna znamka, mednarodno poslovanje
1xtaksi dejavnosti, zakonodaja, vpliv lobiranja, lobiranje, vedenjski slogi, vpliv vodij, internacionalizacija poslovanja, vstopne strategije, bioplastika, globalno trženje, mobilniški marketing, e-mail marketing, digitalni marketing, internetni marketing, ravnanje z ljudmi pri delu, zadovoljstvo zaposlenih, italijanski trg, planinski dnevnik, LinkedAge, pozicioniranje, segmentacija, ciljni trgi, komunalni sistemi, poslovni partnerji, motivacija, organizacijska kultura, vedenje potrošnikov, nevromarketing, strateške povezave, planinstvo, okoljski menedžment, SWOT analiza, diplomske naloge, plačilna sposobnost, zmogljivost moči blagovne znamke, zmogljivost blagovne znamke, vrednost blagovne znamke, metodologije vrednotenja, izvršba, izvršilni postopek, prodajna mreža, konkurenca, načrtovanje prodaje, trženje zavarovanj, podjetje Primorje, zavarovanje, fundacije, neprofitne organizacije, investicije, podjetništvo, globalni trg, mednarodni trg, poslovno načrtovanje, diverzifikacija poslovanja, družinsko podjetje, načrt prodaje, analiza cen, humanitarne organizacije, trženjski splet, avtomobilska panoga, marketinško načrtovanje, spletno orodje, Poljska, navadna bukev, kontejnerske sadike, ženske slovenske biatlonske reprezentatke, vrhunski šport, trajnostno kmetijstvo, ekonomika v kmetijstvu, puljenke, komunikacija, tretja razvojna os, digitalni radijski sistem, sodelovanje, prostorski načrti, komuniciranje z javnostmi, posegi v prostor, biotska pestrost, regenerativno kmetijstvo, apiterapija, Selška dolina, dopolnilne dejavnosti, kozje mleko, trženje, turizem, kmetijstvo, kmetijske panoge, ekološko kmetijstvo, biološko dinamično kmetijstvo, piščančereja, prašičereja, govedoreja, kmetovanje, podgorje, slovenske planinske poti, dopolnilna dejavnost, izobraževanje, dodatni program, portfolijska matrika, pedagoški program, Tagetes erecta, sorta Scarletade, tuji trgi, študije primera, zaščitna škatlica Planinček, internacionalizacija, donosnost pridelave Tagestes erecta, spremljanje aktivnosti pridelovalcev, Živalski vrt Ljubljana, živalski vrt, zemeljski plazovi, usadi, prodaja, Ratitovec, samooskrba, gospodarjenje, ekoremediacije, biotehnologija, sir, sirni namaz, vitko podjetništvo, sanacije, zaščita, kravje mleko