Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Andrej Baričič

Vseh ključnih besed je 16, ki se skupaj pojavijo 16 krat.
0 ključnih besed (0 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 0 krat (0 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
1xdigitalni marketing nepremičnin, tradicionalni marketing nepremičnin, marketing nepremičnin, poslovna logistika, logistični koncept, dobava blaga, logistika, digitalni marketing, celostni marketing, socialna mobilnost, Ginijev koeficient, izobrazba, življenjska doba, tradicionalni marketing, marketing, dohodkovna neenakost