Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katarina Rojko

Vseh ključnih besed je 91, ki se skupaj pojavijo 101 krat.
10 ključnih besed (10.99 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 20 krat (19.8 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x10%projektno vodenje, projekt, edX, projektni vodja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, projektni management, e-izobraževanje, Coursera, digitalni mediji, družbena omrežja
1xzavržena hrana, digitalna preobrazba, projektni menedžment, dobrodelna kuhinja, dobrodelne organizacije, stili vodenja, vodenje, trgovske verige, delovne naloge informatika, informatika v javni upravi, digitalne inovacije, društvo, MOOC, tečaj, elaborat, dolenjska kulinarika, javni uslužbenci, javna uprava, tradicionalne jedi, uspešni vodja, motiviranje, incident z računalniško opremo, informacijska tehnologija, računalniška podpora uporabnikom, IKT, poučevanje, znanje, motivacija učencev, izobraževanje, informatika, Center za pomoč uporabnikom, lastnosti projektnega vodje, vodenje projekta, spletna platforma, e-poslovanje, proizvodnja, informacijski sistem, informacijska varnost, računalniške tablice, IKT pripomočki, metode projektnega vodenja, e-učbeniki, e-gradiva, napajanje, hlajenje, osnovna šola, založba, projektna dokumentacija, Slovenija, faze projekta, poraba električne energije, standardi, digitalni marketing, spletno nakupovanje, blagovna znamka, posameznik, kupec, energetska učinkovitost, podatkovni center, družba, predloge za pripravo projektne dokumentacije, YouTube, freeCodeCamp, Codecademy, učenje programiranja, digitalizacija, Evropska unija, digitalni vplivneži, Poročilo o digitalnem desetletju, GoSoft, spletno učenje, vpliv družbenih omrežij na potrošnika, Facebook, Blog, Instagram, digitalni vplivnežI, sledilci, ravni odločanja, faze odločanja, proces odločanja, projektni tim