Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Mateja Rek

Vseh ključnih besed je 68, ki se skupaj pojavijo 87 krat.
14 ključnih besed (20.59 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 33 krat (37.93 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x15.15%magistrske naloge
3x9.09%komunikacija, Slovenija
2x6.06%ekonomska kultura, oglaševanje, medosebni odnosi, organizacijska kultura, medkulturno komuniciranje, zaupanje, vodenje, medkulturna komunikacija, diplomske naloge, kultura, poslovna kultura
1xštudija primera, neverbalno komuniciranje, starost, lentikularni tisk, Henkel, mednarodna korporacija, kitajska kultura, kulturna pogojenost, učinkovitost, spol, Kitajska, medkulturno vodenje, sindikalno članstvo, konflikt, notranja komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, mednarodni odnosi, sindikalna organiziranost, sindikati, polstrukturirani intervju, kulturne dimenzije, civilna družba, civilnodružbene organizacije, politična kultura, slovenska kultura, kakovost storitev, zaposleni, tuji investitorji, nerazumevanje informacij, izvajanje nalog, senior generacija, medijska pismenost, pozitivna verbalna komunikacija, medkulturni konflikti, digitalni mediji, ciljne skupine, tradicionalni mediji, digitalizacija, komuniciranje, pametna tehnologija, digitalni razkorak, usmerjenost k uporabniku, vrednote, čustvena inteligenca, konstruktivna komunikacija, empatija, javni sektor, KB1909, znamčenje, starejši prebivalci, prenova, pozicioniranje, deležniki, samozavedanje